Найбільша у світі пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev, відома своєю торговою маркою Budweiser, інвестує у виробництво протеїну з зернових відходів, які з’являються у процесі виробництва пива.
Сума фінансування не розголошується, але відомо, що протягом 2021 року бельгійська Anheuser-Busch InBev інвестувала у проєкт EverGrain, який уже виробляє ячмінне молоко, використовуючи зерно циркулярного виробництва. Молоко бренду Take Two зараз випускається дочірньою компанією, що повністю належить EverGrain.
Через інвестиційну ZX Ventures найбільший виробник пива співпрацює ще й з американським стартапом BioBrew, надаючи йому підтримку для розширення можливостей у сегменті продуктів точного бродіння. Знову ж таки, початковою пропозицією стартапу називають ячмінне молоко.
Знання Anheuser-Busch InBev щодо ферментації вважаються неоціненними для обох проектів.
«Ніхто в світі не володіє настільки масштабними знаннями про ферментацію, як Anheuser-Busch InBev», – сказав у своїй заяві Бернардо Новік, глобальний керівник ZX Ventures.
За його словами, застосування біотехнологій у харчових продуктах і напоях стане величезною можливістю в найближчі 10-20 років.
«А ринок лише альтернативного ферментованого білка, за оцінками, досягне $22 млрд до 2035 року», – говорить він.
Раніше пивні відходи спрямовувалися лише на корм тваринам. Проте Anheuser-Busch InBev разом з названими стартапами дійшли до того, що відходи потенційно можна використовувати на створення замінників молока. Також ними досліджуються можливість виготовлення веганських яєць.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що один з пивних інгредієнтів покращує настрій та запобігає депресії.