Молока та яйця з власних відходів — найбільша у світі пивоварна компанія інвестує в інновації

Найбільша у світі пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev, відома своєю торговою маркою Budweiser, інвестує у виробництво протеїну з зернових відходів, які з’являються у процесі виробництва пива. 

Сума фінансування не розголошується, але відомо, що протягом 2021 року бельгійська Anheuser-Busch InBev інвестувала у проєкт EverGrain, який уже виробляє ячмінне молоко, використовуючи зерно циркулярного виробництва. Молоко бренду Take Two зараз випускається дочірньою компанією, що повністю належить EverGrain.

Через інвестиційну ZX Ventures найбільший виробник пива співпрацює ще й з американським стартапом BioBrew, надаючи йому підтримку для розширення можливостей у сегменті продуктів точного бродіння. Знову ж таки, початковою пропозицією стартапу називають ячмінне молоко. 

Знання Anheuser-Busch InBev щодо ферментації вважаються неоціненними для обох проектів. 

«Ніхто в світі не володіє настільки масштабними знаннями про ферментацію, як Anheuser-Busch InBev», – сказав у своїй заяві Бернардо Новік, глобальний керівник ZX Ventures. 

За його словами, застосування біотехнологій у харчових продуктах і напоях стане величезною можливістю в найближчі 10-20 років. 

«А ринок лише альтернативного ферментованого білка, за оцінками, досягне $22 млрд до 2035 року», – говорить він.

Раніше пивні відходи спрямовувалися лише на корм тваринам. Проте Anheuser-Busch InBev разом з названими стартапами дійшли до того, що відходи потенційно можна використовувати на створення замінників молока. Також ними досліджуються можливість виготовлення веганських яєць.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що один з пивних інгредієнтів покращує настрій та запобігає депресії

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Харчовий гігант вкладає мільярд доларів в експеримент зі штучним інтелектом

У рамках угоди Coca‑Cola виділила $1,1 млрд на Microsoft Cloud з його генеративним штучним інтелектом та можливостями використання у...

Піонер ринку культивованого м’яса отримав мільйони від Alibaba та готується захопити ринок Китаю

Компанія Eat Just, що першою у світі почала продавати та навіть доставляти додому культивоване м’ясо, а пізніше отримала дозвіл...

Чіповані: 92% відвідувачів ресторанів після вакцинації продовжать замовляти їжу онлайн

Про це свідчать результати дослідження, опубліковані виданням Delivering On Restaurant Rewards у співпраці з компанією Paytronix.Для відстеження впливу віку...

На Закарпатті крафтярі роблять сушлики із м’яса та гарбузів

Це — 100% м’ясо, усушене за допомогою дегідратора на 60-70% при температурі до 70℃.Щоб виготовити сушлики, філейну частину м’яса...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Яйце за півмільярда. Вперше в світі розробили штучний яєчний білок.

Каліфорнійська компанія Clara Foods застосовує технологію точного бродіння для...

Get Ready: top-3 new trends of the ready meals market from Natalia Shmyghelska

Ukraine follows the global trends, and several companies have...

Німці розробили низькокалорійні яйця з люпину, що імітують структуру курячих

Новий продукт має такі ж функціональні властивості, як звичайне...

Виробник їжі з повітря розмістив акції на біржі та хоче закріпитися на світовому ринку

Цей стратегічний крок дозволить компанії розширити свою діяльність і...

Перше у світі морозиво з повітря стало доступним для споживачів

Новий десерт, розроблений фінською харчовою технологічною компанією Solar Foods,...

Вибір редактора
В продовження теми