Веганське в’ялене м’ясо для собак — американський виробник енергетиків створив новий продукт

Clif Bar & Company, американський виробник енергетичних закусок та напоїв з 30-річною історією, вперше занурився у ринок веганських кормів для домашніх тварин.

Незабаром компанія включить до свого асортименту рослинні в’ялені снеки для собак. Корм без м’яса буде доступний у США на початку 2022 року під новим брендом Clif Pet.

Закуски створені у трьох варіантах: солодка картопля і чорниця, гарбуз і яблуко, а також гарбуз і журавлина.

Кожен смак в’яленого “м’яса” виготовлений лише з семи інгредієнтів, і допомагає покращити травлення домашніх тварин

Якщо все піде добре, Clif Bar згодом запропонує більше ласощів, безпечних для тварин.

До слова, компанія не є чужинцем у сфері веганської їжі. Більшість її продуктів є рослинними, за винятком жмені товарів, які містять молочний білок чи мед.

Запуск Clif Pet є частиною нещодавно анонсованої програми Trailblazers Incubator. Ініціатива передбачає відбір та розвиток перспективних бізнес-напрямків.

Грег Лог, старший директор інкубатора, вважає, що сектор корму для домашніх тварин зараз процвітає і готовий до нових гравців.

«Понад 11 млн американських домогосподарств протягом останніх 18 місяців з COVID завели вдома тварину, ця категорія вибухає і дозріває для нових пропозицій», – сказав він.

Подібними настроями поділився і Різал Хамдалла, директор з інновацій компанії: «Сегмент ласощів на рослинній основі, які краще підходять для домашніх тварин, зростає. Це чудовий напрямок для нашого розвитку».

Нагадаємо, раніше виробник корму для тварин зібрав мільйони, щоб вирощувати м’ясо у лабораторії. У тому числі, від знаменитостей.

Джерела: Clif Bar & Company, PetFoodProcessing, Forbes

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап отримав 3 млн євро на створення грудного молока з клітин молочних залоз

Спочатку Nūmi планує подати заявку на дозвіл регулювальних органів у США, а потім у Європі та Азії.Компанія виробляє культивоване...

Glovo планує працювати на ринку B2B Східної Європи

Сервіс доставки їжі Glovo розширює асортимент послуг і пропонує доставку для корпоративних клієнтів. Компанія представила спеціальний додаток Q-Commerce, за...

Інноваційні технології у сфері ресторанного бізнесу

Кілька років тому найбільш вдалими інноваціями в ресторанному бізнесі вважалися бронювання столиків телефоном та виклик таксі до входу. Потім...

На інноваційну бізнес-ідею у сфері їжі можна отримати 100 тис. грн

Конкурс має на меті підтримати бізнес, який постраждав під час війни або який розвивають військові.  Сумарний бюджет складає 1 млн...

Danone, Michelin та Crédit Agricole будують платформу для створення їжі з грибків та бактерій

Цей новий центр зосередиться на точному бродінні — передовій технології виробництва сталих альтернатив продуктам тваринного та викопного походження.Точне бродіння...

«Попри війну в Україні та інфляцію»: стартап зробив із грибів сир та шукає інвесторів

Сири виготовлені за допомогою новітньої технології MycoVeg, яка комбінує грибну біомасу з ферментованими овочами. Дегустатори високо оцінили кремовість продуктів, описуючи...

Може вас зацікавити

На Закарпатті крафтярі роблять сушлики із м’яса та гарбузів

Це — 100% м’ясо, усушене за допомогою дегідратора на...

Блакитні водорості стануть їжею людей майбутнього — розробники з США

“Спіруліна настільки вражаюча, що спочатку ми самі не вірили,...

Вибір редактора
В продовження теми