Clif Bar & Company, американський виробник енергетичних закусок та напоїв з 30-річною історією, вперше занурився у ринок веганських кормів для домашніх тварин.
Незабаром компанія включить до свого асортименту рослинні в’ялені снеки для собак. Корм без м’яса буде доступний у США на початку 2022 року під новим брендом Clif Pet.
Закуски створені у трьох варіантах: солодка картопля і чорниця, гарбуз і яблуко, а також гарбуз і журавлина.
Кожен смак в’яленого “м’яса” виготовлений лише з семи інгредієнтів, і допомагає покращити травлення домашніх тварин
Якщо все піде добре, Clif Bar згодом запропонує більше ласощів, безпечних для тварин.
До слова, компанія не є чужинцем у сфері веганської їжі. Більшість її продуктів є рослинними, за винятком жмені товарів, які містять молочний білок чи мед.
Запуск Clif Pet є частиною нещодавно анонсованої програми Trailblazers Incubator. Ініціатива передбачає відбір та розвиток перспективних бізнес-напрямків.
Грег Лог, старший директор інкубатора, вважає, що сектор корму для домашніх тварин зараз процвітає і готовий до нових гравців.
«Понад 11 млн американських домогосподарств протягом останніх 18 місяців з COVID завели вдома тварину, ця категорія вибухає і дозріває для нових пропозицій», – сказав він.
Подібними настроями поділився і Різал Хамдалла, директор з інновацій компанії: «Сегмент ласощів на рослинній основі, які краще підходять для домашніх тварин, зростає. Це чудовий напрямок для нашого розвитку».
Нагадаємо, раніше виробник корму для тварин зібрав мільйони, щоб вирощувати м’ясо у лабораторії. У тому числі, від знаменитостей.
Джерела: Clif Bar & Company, PetFoodProcessing, Forbes