Британці створили рослине молоко третього покоління

Йоркширський бренд Mighty Drinks, найбільш відомий своїм веганським гороховим молоком, залучив $10 млн інвестицій та відразу оголосив про запуск рослинного молока третього покоління. 

Нова лінійка M.LKology — це найавтентичніше несправжнє молоко компанії на сьогоднішній день. 

Для імітації тваринного продукту Mighty Drinks використала технологію точного бродіння

Уже у січні 2022 року воно має “приземлитися” на полички найбільших британських мерж — Tesco і Sainsbury’s.

На старті буде запущено три продукти: цільне молоко, напівфабрикат і молоко для бариста. Всі вони мають відповідні властивості для застосування замість стандартних молочних продуктів. 

Диверсифікація Mighty у напрямку точного бродіння стала можливою якраз за рахунок нещодавного залучення інвестицій. Це дасть змогу відкрити продукти компанії для більш широкого кола споживачів, у тому числі, вибагливих поціновувачів молока.

Проте Mighty стверджує, що її продукти не йдуть на компроміс щодо смаку, текстури чи універсальності.

«Це найбільша розробка у сегменті рослинного молока, і зараз — чудовий час для нас бути в авангарді інновацій. M.LKology — третє покоління рослинного молока, воно наближене до традиційного продукту більше, ніж будь-коли раніше», — сказав Нік Уоткінс, співзасновник Mighty. 

Mighty розглядає M.LKology як природну еволюцію молока

Стартап вважає, що новий продукт в змозі замінити традиційне молоко у найголовніших традиційних британських стравах, таких як каші та чай.

Нагадаємо, раніше австрійська компанія Kern Tec створила молоко із вишневих кісточок.

Джерела: Mighty, Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Антилопи з біореакторів врятують від голоду населення Африки

«Південна Африка страждає від недоїдання. Діти відстають у рості та голодують. Багато людей страждає від виснаження, недобору ваги та...

Харчові звички майбутнього: як технології змінять наш раціон у 2030 році

Яка їжа майбутнього: якою вона буде? Однією з найбільш значущих змін, які ми можемо очікувати, є поява штучного м'яса та...

Мікробний сир захопить більше третини ринку, що стане початком «молочної революції»

Мікробний сир готові купувати 79% споживачів молочних продуктів. Очікується, що початкова частка ринку інноваційного продукту може скласти 22%. А...

Вирощена із стовбурових клітин куряча грудка отримала «зелене світло» на продаж у Сінгапурі

Підрозділ GOOD Meat компанії Eat Just, що першою у світі почала продавати та навіть доставляти додому культивоване м’ясо, отримав...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Пол Маккартні допоміг зібрати виробнику веганської курятини рекордні $100 млн інвестицій

У раунді взяли участь вже існуючі інвестори та нові,...

Стартап створив каву із жита, кореня кульбаби та чорної смородини

Northern Wonder, заснована в 2021 р., використовує комбінацію нетропічних...

Center42 запрошує виробників продуктів та агропереробників взяти участь в освітньо-менторській програмі UA AgroGlobal Accelerator

Агенція інновацій Center42 пропонує агропереробникам (виробникам готових продуктів) приєднатися...

Air Co. Екологічна горілка з двох інгредієнтів: вуглекислого газу і води

За словами одного із засновників стартапа Грегорі Костянтина, при...

Coca-Cola об’єдналася з виробником спирту, щоб вийти у сегмент алкогольних коктейлів

Fresca — це гібрид коктейля-міксера, безалкогольного напою та газованої...

Вибір редактора
В продовження теми