Гігант альт-м’ясної промисловості Beyond Meat планує глобальне розширення, відкривши в першій половині 2022 року новий центр досліджень і розробок в Шанхаї, Китай.
Проєкт передбачає передові технології та лабораторне обладнання. Буде включено тестову кухню, щоб заохотити до співпраці регіональних кулінарних експертів.
Beyond Meat вийшов на китайський ринок ще у 2020 році, відкривши виробничий завод у Цзясіні.
До того ж компанія має партнерські відносини з Starbucks і KFC China та розробила альтернативну яловичину для гамбургерів і свинячий фарш на рослинній основі Beyond Pork, орієнтовані на китайський ринок.
Відкриття нових потужностей у Шанхаї дозволить «точніше обслуговувати смак китайського споживача та постачати рослинне м’ясо, яке неможливо відрізнити від тваринної альтернативи за смаком та паритетом цін», — заявив Даріуш Аджамі, директор з інновацій Beyond Meat.
Новини про подальшу експансію в Китай можуть розігріти суперництво між Beyond Meat та Impossible Foods.
Багато в чому це пов’язано з регуляторними перешкодами «неможливих» щодо розширення у Європу і Китай, оскільки вони використовують ГМО-соєвий гемоглобін, щоб забезпечити ефект «м’ясного соку» у рослинних гамбургерах.
Beyond Meat також зазначили, що у 2022 році буде зосереджено більше уваги на ринку швидкого харчування.
Нагадаємо, нещодавно британський McDonald’s спільно з альт-м’ясним гігантом запустили у Великобританії веганський бургер McPlant з рослинною котлетою.
Джерело: Green Queen