Майонез з шоколадом та апельсином — легендарна компанія випустила до Різдва ексклюзивний продукт

Heinz, найвідоміший у світі виробник кетчупів та майонезів, об’єднався з американською компанією виробником солодощів Terry, аби створити неймовірне святкове місиво — шоколадно апельсиновий різдвяний майонез.

«Це — перший у світі святковий міш-ап, про який ви навіть не знали, що він вам потрібен», — кажуть розробники

Змішавши майонез, шоколад та апельсин, крем-пасту та додавши ще трішки апельсинової олії, вони створили «смачний мікс, який ідеально підходить для святкових десертів або в якості намазки на булочки бріоші, млинці, панкейки чи круасани».

Майонез не продається у вільному доступі. 200 його банок можна виграти лише в конкурсі, який запустили цього місяця.

«Ми завжди впроваджуємо інновації та любимо створювати веселі продукти обмеженими серіями, які точно сподобаються нашим шанувальникам. Тому цього року ми вирішили створити найріздвяніший майонез, який лише змогли придумати», — каже Марія Янтчі, старший бренд-менеджер Heinz sauces.

Лора Джентіл, менеджер з маркетингу Terry’s Chocolate Orange додала, що з моменту запуску компанії у 1932 році вони ніколи не припиняли впроваджувати інновації, розвивати та запускати нові формати та смаки, щоб порадувати вірних шанувальників.

«Пишаємося тим, що це Різдво зустрінемо з таким незвичним майонезом, що працює як смачна намазка до святкових страв», — сказала вона.

Нагадаємо, раніше Heinz взявся виготовити справжній космічний кетчум з марсіанських помідорів.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Бренд компанії Nestlé створив пиво зі смаком легендарної піци

Цього року Tombstone у співпраці з виробником пива Voodoo Ranger, обіцяє вивести на ринок пиво IPA зі смаком піци.Пиво...

Суші з риби трирічної витримки: в Японії відродили 400-річний рецепт

У невеликому автентичному магазинчику з власним виробництвом протягом 18 поколінь виготовляють унікальну рибну закуску нарезуші — ферментовані суші.Загальновживані нарезуші...

У 900-літньому монастирі Ґрімберґен відкрили інноваційну пивоварню та ресторан

Ультрасучасна броварня абатства Ґрімберґен повертає мистецтво пивоваріння до його витоків — туди, звідки все почалося майже 900 років тому,...

Компанія GFS отримала національну бізнес-премію Private Label 2021 в номінації «Інновація року».

GFS спеціалізується на виготовленні продукції у форматі «ready meal» — тобто, порційної їжі в упаковці, яка вже готова до...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Дві третини м’яса та молока до 2050 року замінять альтернативні продукти — дослідження

Згідно з дослідженням британської екологічної благодійної організації та аналітичного...

Принтер для напоїв друкує молекулярні коктейлі, пиво та вино з водопровідної води

Ідея молекулярного принтеру з’явилася наприкінці 2018 року. Тоді підприємець...

Стартап створив каву із жита, кореня кульбаби та чорної смородини

Northern Wonder, заснована в 2021 р., використовує комбінацію нетропічних...

Solar Foods отримала 10 млн євро на виробництво білка з повітря

Залучені кошти підуть на пожвавлення виробництва комерційного продукту компанії,...

Вибір редактора
В продовження теми