Стартап із Великобританії Notpla зібрав 10 млн фунтів стерлінгів (приблизно $13,3 млн) у рамках серії А на комерціалізацію свого флагманського продукту «Ooho».
Фінансування очолили Horizons Ventures за участю існуючих інвесторів Astanor Ventures, Lupa Systems і Torch Capital.
Ooho — це їстівний біорозкладний пакувальний матеріал на основі морських водоростей.
Потенційні можливості застосування матеріалів Notpla включають упаковку засобів гігієни, миючих засобів, порційних рідких та твердих продуктів харчування.
«Ми успішно завершили лабораторні випробування та працюємо над розширенням асортименту нашої упаковки з кількома комерційними партнерами», — говорить П’єр Пасльє, співзасновник стартапу.
Частина отриманих коштів піде на підтримку розробки паперу Notpla, виготовленого з побічних продуктів, що залишаються від промислової переробки водоростей.
Водоростевий папір потребує на 30% менше деревної целюлози ніж класичний, що дозволить зменшити кількість відходів у ланцюжку постачання морських водоростей, пояснює Пасльє.
Компанія співпрацює з люксовими брендами для розробки вторинної упаковки, включаючи коробки та конверти.
Виробники Ooho визнають, що морські водорості можуть не досягти паритету з поточною ринковою ціною на пластик, проте, каже Пасльє: «це не обмежуючий фактор для нашого зростання».
Цього року Notpla вже випробував 30 тис. коробок на основі водоростей у британських ресторанах Just Eat і Take Away та планує залучати нових клієнтів у сфері громадського харчування.
Джерело: Packaging Insight