Lay’s перетворив свою фірмову картоплю в унікальну горілку до святкового сезону

Відомий своїми картопляними чіпсами бренд Lay’s, котрий належить PepsiCo, дебютував в абсолютно новій категорії — якраз до найближчих свят.

Lay’s анонсував горілку, виготовлену частково з тієї ж картоплі, що йде на виробництво чіпсів.

Створена у співпраці з Eastside Distilling, «хрустка» від Lay’s виготовлена з суміші портлендської картопляної та дистильованої горілки з власної картоплі «чіпсового» гіганта.

Сама ж картопля, що йде у виробництво, розроблена власними вченими Frito-Lay, що є дочірньою компанією PepsiCo.

Дотримуючись простоти, виробники не стали створювати алкогольний напій із смаками чіпсів, натомість віддали перевагу чистій обробці з «хрустким смаком».

«Протягом десятиліть Lay’s створював радість завдяки культовим чіпсам і чудовим смакам», — кажуть у компанії.

«Тепер, якраз на час святкових урочистостей, культовий бренд картопляних чіпсів перетворює свою фірмову запатентовану картоплю в єдину у своєму роді горілку», — зазначили виробники.

Пляшки об’ємом 750 мл можна придбати виключно на сайті Shop Eastside Distilling за ціною $40 за штуку, доки є запаси.

Рекламні фото демонструють, що етикетки окремо пронумеровані, а партія налічує всього 1300 пляшок.

Нагадаємо, Air Co створили екологічну горілку всього з двох інгредієнтів: вуглекислого газу і води.

Джерело: Bakery and Snacks, Food and Wine

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Замінить 100 млн пакетів: В упаковку із водоростей інвестували 24 млн євро

Отримані кошти допоможуть компанії розширити виробничі потужності, збільшити асортимент продукції, що не містить пластику, та зміцнити позиції на ринку,...

Відразу кілька світових брендів перейдуть на паперові пляшки у рамках масштабних тестувань

Співпраця розпочалась у травні минулого року з розробки формованого волокна, що біологічно розкладається, переробляється та може використовуватись для заміни...

На перше лабораторне м’ясо в ресторані шикуються черги попри преміальні ціни

Культивовані м’ясні продукти обох компаній доступні лише у преміальному сегменті громадського харчування: культивована курка культивоване м'ясо– в Bar Crenn...

Найвідоміший виробник вівсяного молока відкриває власні магазини морозива

Рослинні молочні ласощі продають у екологічних стаканах із картону без традиційного пластикового покриття. Ложки – теж паперові. Морозиво буде продаватися...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Може вас зацікавити

Раби баобаба: винайшли спортивний напій з додаванням плодів африканського дерева

Британський бренд Tribal Sports Nutrition вивів на ринок новий...

IKEA створила чорну ікру із водоростей

Ікринки Sjörapport є дійсно веганськими, але виглядають і смакують,...

Виробник лабораторного лосося відкриє завод потужністю 90 тонн на рік

Новітні потужності, розміщені в Сан-Франциско будуть включати в себе...

Бельгійський стартап зібрав мільйони на дослідження білків, що роблять несправжню рибу рибою

Стартап з харчових технологій Paleo закрив початковий раунд фінансування...

Вибір редактора
В продовження теми