Підрозділ GOOD Meat компанії Eat Just, що першою у світі почала продавати та навіть доставляти додому культивоване м’ясо, отримав дозвіл на продаж в Сінгапурі нового продукту з біореактора — культивованої курячої грудки.
Наступного тижня компанія презентує продукт у готельно-ресторанному комплексі JW Marriott Singapore South Beach.
“Зелене світло” на культивовану курячу грудку Eat Just отримала трохи більше ніж через рік після дебюту з першим лабораторним м’ясом.
Дозвіл на продаж надало Сінгапурське харчове агентство (SFA), регулюючий орган Сінгапуру з питань безпеки харчових продуктів.
Після виведення на ринок нового продукту GOOD Meat зобов’язується збільшити інвестиції у свої потужності з виробництва культивованого м’яса в Сінгапурі.
Проектування та створення систем, які дозволять наростити обсяги виробництва культивованого м’яса, вже тривають. Компанія сподівається запустити нову інфраструктуру в експлуатацію протягом 2022-23 рр.
Підрозділ культивованого м’яса Eat Just також планує розширити свою команду в Сінгапурі в галузі виробництва, науки та інженерії.
Схвалення регуляторних органів є ще одним прикладом цілеспрямованого руху Сінгапуру в сегменті альтернативних білків і культивованого м’яса.
Ці зусилля є частиною ініціативи острівної країни «30х30» щодо суверенітету у сфері продовольчої безпеки та досягнення забезпечення населення харчами внутрішнього виробництва на 30% до 2030 року.
І це не просто слова: окрім Eat Just інші потужні компанії — Perfect Day, Avant Meats — уже інвестують у будівництво інноваційних центрів у країні.