Провідний американський бренд веганських заморожених продуктів Jack & Annie’s закрив раунд фінансування серії В на суму $23 млн.
У раунді взяли участь Creadev, Desert Bloom, Wheatsheaf та існуючі інвестори Beta Angeles та Investco.
Зважаючи на присутність бренду у роздрібній торгівлі менше року, Jack & Annie’s є третім за величиною брендом у категорії заморожених продуктів та лідером серед виробників натуральних заморожених нагетсів.
Бренд відрізняється від конкурентів тим, що виготовляє свою продукцію з цільного джекфрукта. Коли зазвичай 70% плода йде у відходи.
Така концепція виробника не лише дозволяє зменшити кількість відходів, а й збільшити прибуток фермерських громад Індії, звідки поставляє сировину для свого альт-м’яса.
Jack & Annie’s стверджують, що наразі вони забезпечують до 40% доходу близько 1000 фермерських сімей Індії.
Джекфрукт є найбільшим деревним плодом у світі та містить ряд поживних речовин, включаючи вітаміни С, В2, В3, В6, В9, кальцій, магній, калій і фосфор.
Коли недозріле «м’ясо» джекфрута вариться, воно набуває консистенції свинини. У ньому мало цукру, тому він більше схожий на овоч або м’ясний продукт, ніж на фрукт. Солодкі стиглі плоди можна їсти свіжими, пояснюють виробники.
Фінансування планують використати на розповсюдження бренду у роздрібній торгівлі та закладах громадського харчування. Наразі продукція продається в 1500 торгових точках США.
Джерело: Green Queen