Компанія-постачальник McDonald’s стане інвестором у завод по вирощуванню клітинного м’яса

Ізраїльський бренд культивованого м’яса Future Meat перебуває в середині процесу залучення $320 млн, що зробить стартап найціннішим у своєму сегменті.

Очікується, що до інвестиційного раунду приєднаються Tyson Foods і ADM, які уже фінансували Future Meat на початку цього року. Tyson Foods постачає продукцію мережам ресторанів KFC, Taco Bell, McDonald’s, Burger King, Wendy’s, Walmart та Kroger. 

Зібрані гроші спрямовуються на виробництво культивованого м’яса в США.

Заснована в 2018 році, ізраїльська Future Meat на початку 2021 р. домовилася про партнерство з Nestlé. Тепер компанія прагне розширити свій потенціал і виробництво. 

У лютому інвестиційний раунд серії B приніс Future Meat $27 млн. Після завершення поточного раунду серії С вартість компанії складе $600 млн.

З моменту заснування Future Meat була зосереджена на зниженні витрат на виробництво культивованого м’яса. Востаннє компанія оголосила, що досягла собівартості у розмірі  $7,50 за порцію лабораторної курятини, що все більше наближає її до паритету цін з традиційним м’ясом. 

Своєю чергою, це дає можливість розгорнути повноцінне виробництво. Хоча регуляторного схвалення продажу такого продукту в США ще не надано.

Future Meat уже відкрила повноцінний завод неподалік свого головного офісу в Реховоті. Це ознаменувало важливий момент для сектору культивованого м’яса як першого промислового виробничого підприємства такого роду. 

Здатний створювати 5000 гамбургерів на день, він готовий до отримання дозволу та запуску. 

Пробуючи отримати схвалення в США, зараз Future Meat планує створити подібне виробництво. Поки невідомо, де буде базуватися сам завод.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Ізраїльський виробник інвестував мільйони у виробництво жуйок з пребіотиками із фруктів та овочів

Будівництво об’єкта площею 11 тис. квадратних метрів вже розпочато. Очікується, що новий завод, котрий повністю запрацює до середини 2023...

Євген Клопотенко: «Спогади дитинства — одна з найважливіших складових смачної їжі»

Євген Клопотенко — рок-стар української кулінарії. Саме він захистив наш борщ від російських зазіхань і започаткував зміни у харчуванні...

Один з найбільш епатажних брендів у світі створив кросівки із бананової шкіри

Взуття є екологічною версією популярних кросівок від Balenciaga Triple S, які мають характерну масивну форму. Тепер вони доступні у звичайних...

Фінські вчені створили яєчний білок з грибів, якими залатують тріщини в бетоні

Фінський Центр технологічних досліджень VTT спільно з вченими Future Sustainable Food Systems, що базується в Університеті Гельсінкі, вихідним інгредієнтом...

Захоплені кулінарією сестри створили замінник ікри з чіа та водоростей

Засновниці бренду – сестри Люсіль та Емілі Баттафарано, які захоплюються гастрономією. Для створення нового продукту вони застосували свої ремісничі...

Сіль із яєць динозавра за 6 тисяч: сімейна компанія відроджує забуте ремесло

Назва зумовлена унікальною формою та методом виробництва цієї солі, яку вирощують із застосуванням технік, що сягають доіспанських часів.Процес виробництва...

Може вас зацікавити

Стає прозоріше: ЄС більше не вважає безпечною добавку, що робить жуйки непрозорими

«E171 — це барвник без харчової цінності», — говорить...

Мікробний сир захопить більше третини ринку, що стане початком «молочної революції»

Мікробний сир готові купувати 79% споживачів молочних продуктів. Очікується,...

Вибір редактора
В продовження теми