Рослинні продукти майбутнього вийдуть за рамки імітації їжі тваринного походження. Зі зростанням кількості споживачів, для яких м’ясо не є орієнтиром, промисловість буде розростатися, пропонуючи креативні та екологічно чисті білкові інновації.
«Перший автомобіль Ford Model T теж намагався імітувати коня з возом. Але це був лише початковий етап», – каже Вім Ван Рукель, президент Griffith Foods Europe, що виготовляє різноманітні соуси та паніровки.
За його словами, аналогічно багато клієнтів Griffith Foods намагаються копіювати оригінальне м’ясо.
«Люди знають, що таке «шніцель» чи «курячі крильця» та шукають альтернативу м’ясу у тій самій формі», – говорить він.
Однак Рукель вважає, що на наступному етапі розвитку рослинного сегменту альтернативні джерела білка будуть використовуватись для розробки абсолютно нових концепцій їжі. Це вже відбувається в інноваційних ресторанах. Шеф-кухарі висувають неймовірні концепції з застосування протеїну.
Сама Griffith Foods аналогічно намагається вчасно підхопити нові тренди. На останній виставці Food Ingredients Europe 2021 компанія представила «веганське куряче барбекю». Насправді, це – екструдований білок рослинного походження, покритий димною хрумкою паніровкою Never Fry.
Така паніровка є універсальною для будь-якого типу білка та здатна вирішити нові смакові задачі, додав Рукель.
Раніше newfood.ua повидомляв, що шведи додали у веганське м’ясо перший у світі жир на основі грибів.