Морський мох стане новим трендом їжі наступного року — його популярність виросла вчетверо

Ізраїльські аналітики Tastewise заявили, що новий суперфуд — морський мох — набуде піку популярності від 2022 року.

Згадки та соціальні розмови про морський мох у 2021 році зросли на 384%, порівняно з 2019 роком, кажуть аналітики.

Суперфуд являє собою червону водорість хондрус, що росте в Північному Льодовитому та Атлантичному океанах.

Хондрус широко застосовується завдяки високому вмісту карагенану — від 20 до 60% сухої маси.

Карагенан є висококонкурентним гелеутворювачем, оскільки проявляє відмінні властивості при низькій концентрації та відносно дешевій ціні (близько $3,3-4,5 за кг).

Подібно до агару його використовують при виробництві молочних продуктів, хлібобулочний виробів, напоїв, консервуванні риби та м’яса тощо.

Як біологічну добавку морський мох вживають завдяки його фармакологічним та косметологічним властивостям. Він активізує кровообіг, стимулює процес відновлення клітин та навіть бореться з целюлітом.

Хондрус особливо цінний для веганів, оскільки є одним з небагатьох рослинних джерел ейкозапентаєнової кислоти, що підтримує здоров’я шкіри.

Вчені припускають, що морський мох є стимулятором фертильності жінок.

Серед інших, харчовими трендами 2022 року можуть стати їстівні квіти, популярність яких виросла на 89%, гливи (особливо в секторі альт-білка) та японські моті, які можуть похвалитися зростанням світового інтересу на 41% за останні два роки (а в США — на 79%).

Нагадаємо, найменший у світі овоч претендує на звання наступного суперфуда для схуднення.

Джерело: Food Navigator, Arctic Fish

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Схожі теми

Перший віскі зі смаком кави — американці створили напій з невгамовним ковбойським духом

Kentucky Coffee уособлює невгамовний ковбойський дух та два традиційних ковбойських напої: каву та «вогняну воду» — міцний, солодкий віскі.Для...

Інноваційний шоколад для веганів містить горіхи замість масла, цикорій та дуже багато фруктів

Зі слів виробника, «все потрібно було переробити до дрібниць», щоб відтворити знакові фруктові ганаші — «Сальвадор», «Андалузія», «Маракуйя», «Кіберта»...

Австрійська компанія створила морозиво із плодів мавпячого дерева

У складі морозива – справжні плоди баобаба (Adansonia digitata), який широко поширений у лісах і саванах Африки на південь...

Торговий партнер України відкрив першу цвіркунову ферму. Комах смажать та мелють на борошно

У супроводі гучного цвірінькання тони комах на своїй фермі, Гапаров розповідає, що натхненням для нього стали численні статті в...

Радіація та стейк: вчені наполягають на опроміненні потенційно зараженої їжі

У ході досліджень вчені проаналізували понад дві тисячі спалахів харчових захворювань за 2009-2020 рр., викликані Campylobacter, Salmonella, E. coli...

Нове покоління підсолоджувачів для створення більш здорових та менш калорійних продуктів харчування

Сучасне суспільство ставить перед собою все більше завдань у питанні здорового способу життя та раціонального харчування. Одним з ключових...

Може вас зацікавити

Желе з біореактора: стартапи шукають нові способи створення желатину

Textura Tempo позиціонується як «новий тип желатину», може використовуватися...

Кулебяка для Кулібіна. Uniliver навчає сім’ї винаходити їжу з відходів

«Харчові відходи — це зростаюча гуманітарна та екологічна криза»,...

Вибір редактора
В продовження теми