Ізраїльські аналітики Tastewise заявили, що новий суперфуд — морський мох — набуде піку популярності від 2022 року.
Згадки та соціальні розмови про морський мох у 2021 році зросли на 384%, порівняно з 2019 роком, кажуть аналітики.
Суперфуд являє собою червону водорість хондрус, що росте в Північному Льодовитому та Атлантичному океанах.
Хондрус широко застосовується завдяки високому вмісту карагенану — від 20 до 60% сухої маси.
Карагенан є висококонкурентним гелеутворювачем, оскільки проявляє відмінні властивості при низькій концентрації та відносно дешевій ціні (близько $3,3-4,5 за кг).
Подібно до агару його використовують при виробництві молочних продуктів, хлібобулочний виробів, напоїв, консервуванні риби та м’яса тощо.
Як біологічну добавку морський мох вживають завдяки його фармакологічним та косметологічним властивостям. Він активізує кровообіг, стимулює процес відновлення клітин та навіть бореться з целюлітом.
Хондрус особливо цінний для веганів, оскільки є одним з небагатьох рослинних джерел ейкозапентаєнової кислоти, що підтримує здоров’я шкіри.
Вчені припускають, що морський мох є стимулятором фертильності жінок.
Серед інших, харчовими трендами 2022 року можуть стати їстівні квіти, популярність яких виросла на 89%, гливи (особливо в секторі альт-білка) та японські моті, які можуть похвалитися зростанням світового інтересу на 41% за останні два роки (а в США — на 79%).
Нагадаємо, найменший у світі овоч претендує на звання наступного суперфуда для схуднення.
Джерело: Food Navigator, Arctic Fish