Футурологи назвали головний інгредієнт майбутнього. Ним стане повітря

Зростання цін на сировину змушує виробників харчових продуктів використовувати можливості, які надає повітря як інгредієнт.

Про це заявила д-р Моргейн Гей, футуролог та директор лондонського Bellwether Trends.

Під час свого виступу на вебінарі про майбутні тенденції в їжі, котрий організував данський постачальником барвників Oterra, Гей розповіла про переваги використання повітря як інгредієнта майбутнього.

Так, промисловість давно застосовує гази у продуктах харчування, оскільки вони можуть забезпечити окремі сенсорні ефекти.

Наразі експерти досліджують вплив повітря, як безпосередньо інгредієнту для створення ніжної текстури, зменшення вмісту жиру, зниження загальної калорійності продукту та навіть ефекту ситості.

Футуролог пояснила, що «невидимий інгредієнт» може застосовуватися не лише для зміни текстури та аромату.

Використовуючи таку саму кількість інгредієнтів, але з додаванням повітря, виробникам простіше буде підтримувати співвідношення ціни, якості та розміру, утворюючи при цьому текстурну, об’ємну, привабливу форму.

Особливо легко буде додати прозорий інгредієнт виробникам, які займаються 3D-біодруком, скільки тут «повітря дозволить нам красиво друкувати», — відмітила Гей.

У категорії альтернативних протеїнів, застосування невидимого інгредієнта може покращити структуру та текстуру «друкованого» м’яса.

«Вже недостатньо, щоб їжа була просто смачною. Ми шукаємо нових вражень та додаткової користі як для споживача, так і планети», — підсумувала футуролог.

 

Нагадаємо, що фінський стартап Solar Foods побудує першу в світі фабрику для виробництва білка з повітря.

Джерело: Food Navigator

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

IDS Ukraine запускає власну сонячну генерацію

IDS Ukraine зробила перший крок у реалізації стратегії розвитку власної генерації електроенергії — на виробничих потужностях Миргородського заводу мінеральних...

Харчовий гігант випустить шоколад із виноградних кісточок

Cargill вперше звернула увагу на технологію отримання шоколаду без какао від Voyage Foods три роки тому, говорить Енн Мертенс-Гойнг,...

Грибна шаурма та бурякові бургери — рослинна їжа підкорює гігантів ринку фаст-фуду

McDonald’s нещодавно оголосив про плани масштабного розширення в США свого рослинного бургеру «McPlant» з Beyond — слідом за Burger...

Часник без запаху — ліванська компанія отримала премію за кращий продукт 2021 року

Ліванська компанія Garlidoux перетворила звичайний часник на часник без запаху. Для цього зібрану вручну сировину піддали ферментації та перетворили...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Виробники інноваційної їжі можуть отримати до 1 млн грн гранту

Сума кожного гранту складе  до 25 000 євро (приблизно...

Скандинави питимуть український іван-чай, ферментований за традиційними рецептами

Цього року компанія прийняла участь у найбільшій скандинавській виставці...

Українська миля. Вітчизняна компанія створила концепт робота-кур’єра

Mebius — нова розробка української компанії. Являє собою робота...

Американці знайшли спосіб здешевити рослинне молоко і зробити його смачнішим

Як зазначають у компанії, частіше за все молочні альтернативні...

У квітні стартують продажі хот-догів з копченим гороховим «м’ясом»

Продукт подвійно коптиться з використанням кленової деревної тріски та...

Вибір редактора
В продовження теми