Зростання цін на сировину змушує виробників харчових продуктів використовувати можливості, які надає повітря як інгредієнт.
Про це заявила д-р Моргейн Гей, футуролог та директор лондонського Bellwether Trends.
Під час свого виступу на вебінарі про майбутні тенденції в їжі, котрий організував данський постачальником барвників Oterra, Гей розповіла про переваги використання повітря як інгредієнта майбутнього.
Так, промисловість давно застосовує гази у продуктах харчування, оскільки вони можуть забезпечити окремі сенсорні ефекти.
Наразі експерти досліджують вплив повітря, як безпосередньо інгредієнту для створення ніжної текстури, зменшення вмісту жиру, зниження загальної калорійності продукту та навіть ефекту ситості.
Футуролог пояснила, що «невидимий інгредієнт» може застосовуватися не лише для зміни текстури та аромату.
Використовуючи таку саму кількість інгредієнтів, але з додаванням повітря, виробникам простіше буде підтримувати співвідношення ціни, якості та розміру, утворюючи при цьому текстурну, об’ємну, привабливу форму.
Особливо легко буде додати прозорий інгредієнт виробникам, які займаються 3D-біодруком, скільки тут «повітря дозволить нам красиво друкувати», — відмітила Гей.
У категорії альтернативних протеїнів, застосування невидимого інгредієнта може покращити структуру та текстуру «друкованого» м’яса.
«Вже недостатньо, щоб їжа була просто смачною. Ми шукаємо нових вражень та додаткової користі як для споживача, так і планети», — підсумувала футуролог.
Нагадаємо, що фінський стартап Solar Foods побудує першу в світі фабрику для виробництва білка з повітря.
Джерело: Food Navigator