Футурологи назвали головний інгредієнт майбутнього. Ним стане повітря

Зростання цін на сировину змушує виробників харчових продуктів використовувати можливості, які надає повітря як інгредієнт.

Про це заявила д-р Моргейн Гей, футуролог та директор лондонського Bellwether Trends.

Під час свого виступу на вебінарі про майбутні тенденції в їжі, котрий організував данський постачальником барвників Oterra, Гей розповіла про переваги використання повітря як інгредієнта майбутнього.

Так, промисловість давно застосовує гази у продуктах харчування, оскільки вони можуть забезпечити окремі сенсорні ефекти.

Наразі експерти досліджують вплив повітря, як безпосередньо інгредієнту для створення ніжної текстури, зменшення вмісту жиру, зниження загальної калорійності продукту та навіть ефекту ситості.

Футуролог пояснила, що «невидимий інгредієнт» може застосовуватися не лише для зміни текстури та аромату.

Використовуючи таку саму кількість інгредієнтів, але з додаванням повітря, виробникам простіше буде підтримувати співвідношення ціни, якості та розміру, утворюючи при цьому текстурну, об’ємну, привабливу форму.

Особливо легко буде додати прозорий інгредієнт виробникам, які займаються 3D-біодруком, скільки тут «повітря дозволить нам красиво друкувати», — відмітила Гей.

У категорії альтернативних протеїнів, застосування невидимого інгредієнта може покращити структуру та текстуру «друкованого» м’яса.

«Вже недостатньо, щоб їжа була просто смачною. Ми шукаємо нових вражень та додаткової користі як для споживача, так і планети», — підсумувала футуролог.

 

Нагадаємо, що фінський стартап Solar Foods побудує першу в світі фабрику для виробництва білка з повітря.

Джерело: Food Navigator

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Пивоварні заливають пиво електролітами та додають бджолиний пилок

Пивоварні, намагаючись угнатися за сучасними трендами, втілюють в життя свої найшаленіші ідеї. На поличках американських магазинів уже зараз можна...

Піранья із корнеплоду — на прилавках з’явилися нові продукти від стартапів

Лінійка продуктів включає рослинні версії популярної риби, як-от лосось, копчений лосось і тунець, а також інноваційні варіанти, які досі...

Стартап роздає морозиво з молока, яке створюють мікроби

Щоб познайомити споживачів з новим для них продуктом, американська компанія пустила вантажівку, яка їздить узбережжям у спекотні літні вихідні...

Булочки — не з корицею. У випічці для веганів казеїн та яйця замінять коноплею

Чистий 70% конопляний білок майже білого кольору з нейтральним смаком, виготовлений з очищеного насіння коноплі та очищена олія омега-3...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Може вас зацікавити

На найбільший конкурс у світі Україна повезе витримані сири з кавою та трюфелем

Цього року конкурс проходитиме 27-28 жовтня у м. Тронгейм...

Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та...

Компанія Holo Industries представила безконтактне голографічне меню

Ви просто підносите руку - і в повітрі раптово...

Гігант молочного ринку переводить великий завод в Канаді на сою та кокос

Виробництво та пакування рідкого молока на виробничих потужностях в...

Українці створили їжу для екстремальних умов. Її беруть на Еверест, в Антарктиду та на фронт

ЇDLO була заснована у 2016 році підприємцями Іваном Кисилицею,...

Вибір редактора
В продовження теми