Японці створили прототип ПЕТ-пляшки з повністю рослинних матеріалів

Японська транснаціональна компанія Suntory представила прототип ПЕТ-пляшки з рослинних матеріалів для власного бренду Suntory Tennensui та європейського Orangina.

«Рослинна пляшка» виготовлена за допомогою комбінації технології створення рослинного параксилолу  від американської компанії Anellotech, котрий роблять з деревної тріски, та вже існуючого рослинного моноетиленгліколя (MEG), виготовленого з меляси від Suntory.

Обидва компонента роблять з нехарчової біомаси та сировини, що дозволяє уникнути конкуренції з харчовим ланцюгом, пояснюють розробники.

Оскільки така пляшка повністю переробляється, це значно знижує викиди вуглецю у порівнянні з класичними ПЕТ-пляшками.

Це досягнення є результатом більш ніж десяти років співпраці Anellotech та Suntory.

Конкутентна перевага параксилолу полягає в ефективності процесу виготовлення, який відбувається в одну стадію.

Завдяки термічній каталізації, біомаса відразу перетворюється на складові параксилолу, що значно знижує викиди парникових газів у порівнянні з використанням аналогічного викопного компонента.

Кінцевий виріб являє собою найлегшу ПЕТ-пляшку в Японії, вироблену на сьогоднішній день, з найлегшою кришкою та найтоншою етикеткою.

 

Нагадаємо, британський стартап створив багаторазову вуглецево-нейтральну пляшку для води з цукрової тростини.

Джерело: Packaging Insight

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Українська компанія створює інноваційні джеми з натуральними підсолоджувачами

Раніше у лінійці «Фіта-Трейд» були класичні рецептури джемів та варення з абрикосами, полуницею, малиною, смородиною, чорницею, обліпихою та ін.Окрім...

«Електронний ніс» визначатиме свіжість м’яса без відкриття упаковки

У якості рецептора «електронного носа» виступає спеціальний штрих-код, які з’являються під час зберігання м'ясних продуктів, у процесі їхнього розпаду....

Пірнути за обідом. ТОП-5 переваг морських овочів як їжі майбутнього

Ресторани, заклади громадського харчування та магазини спеціалізованої здорової їжі проявляють великий інтерес до морських овочів, оскільки споживачі усвідомили їх...

Вчені відкрили нові види рослин, які можуть замінити какао

Це відкриття може стати ключем до створення стійких до кліматичних змін видів шоколаду.Досліджуючи різноманіття роду Theobroma, вчені виявили нові...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Може вас зацікавити

Корейці за допомогою точного бродіння створили досконалий сир з вівса

Минулого року Armored Fresh залучила $23 млн інвестицій, щоб...

Студенти отримали майже $1 млн на створення морепродуктів за допомогою ШІ

В межах проєкту Waterloo Alt Protein Project вони працюють...

Азійський тигр. Сингапур розширює ринок альтернативних білків в обмін на фінансування

Зараз Сингапур імпортує понад 90% їжі. Це спонукало до...

Питна формула. Херсонська компанія робить амарантові вершки за технологією гідроудару

Тетяна Осипенко, керівник компанії, розповіла newfood.ua: на ці лінійки...

Діабетик створив фарш із спор грибів, щоб зробити свою дієту смачніше

Goodside Foods дебютує в сегменті безм’ясного фаршу, виготовленого з...

Вибір редактора
В продовження теми