Швейцарці створили першу в світі кавомашину зі штучним інтелектом, яка заварює гарячу та холодну каву

Виробники кавомашин JURA запропонували інноваційне рішення, що подвоює асортимент фірмової кави, яку можна заварити вдома.

Установка JURA Z10 готує не лише повний спектр гарячих напоїв одним натисканням кнопки, а й відкриває абсолютно новий вимір у насолоді кавою з введенням холодного заварювання.

Вмонтований ексклюзивний подрібнювач розпізнає вибрану спеціалізацію і миттєво та точно регулює інтенсивність помелу, що підійде для заварювання як гарячої, так і холодної кави.

Кавомашина оснащена вдосконаленою установкою восьмого покоління 3D-заварювання, що дозволяє воді рівномірно протікати через мелену каву на кількох рівнях, 4,3-дюймовим сенсорним дисплеєм та штучним інтелектом.

JURA Z10 досить проста у використанні, а комплексні програми обслуговування забезпечують максимальну гігієну.

Вперше холодне заварювання доступне одним натисканням кнопки завдяки інноваційному процесу холодної екстракції.

Холодна вода повільно пропускається через свіжозмелену каву під високим тиском і на виході отримують освіжаючий напій з чудово збалансованим ароматом.

Функціональність пристрою доповнює інтегрований Wi-Fi, що робить можливим управління кавомашиною з планшета чи смартфона через безкоштовний додаток.

JURA Z10 можна придбати на сайті компанії за ціною $3999.

Нагадаємо, Keurig випустив кавомашину, що розрізняє до 900 видів кави та сама замовляє капсули для заварювання.

Джерело: PR Newswire

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап з виробництва яєчних чіпсів знайшов інвестора-мільярдера

Інвестор уже розпочав співпрацю з засновниками стартапу Ніком Гамбургером та Заком Шрайєром, щоб випустити у широкий загал новий суперфуд...

Рейтинг здорових вуглеводів: обираємо найкращі джерела енергії

Вуглеводи є одним з основних компонентів нашого раціону, але важливо вибирати ті, які приносять користь для здоров’я. Якщо вирощено з...

Молока та яйця з власних відходів — найбільша у світі пивоварна компанія інвестує в інновації

Найбільша у світі пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev, відома своєю торговою маркою Budweiser, інвестує у виробництво протеїну з зернових відходів,...

Німецький стартап перший у світі за допомогою точного бродіння створив шоколад без какао-бобів

QOA застосовує технологію точного бродіння, що дозволяє відтворити склад какао, використовуючи інші харчові матеріали.Вихідними інгредієнтами для створення лабораторного шоколаду...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Інноваційна кавоварка працює на WI-FI та варить каву з повітря

Натомість Kara Pod використовує технологію, яка перетворює на питну...

Штучний інтелект дозволить суттєво покращити якість меду, який був створений без бджіл

Після запуску багатьох продуктів у сегменті веганського меду MeliBio...

Напій для мислення — стартап збирає $1 млн на революційний продукт

Кампанія розміщена на платформі краудфандингу StartEngine.NERD Focus має дійсно...

Агнець небожий: перша у світі лабораторна ягнятина з’явиться через 2 роки

В даний час її продукт знаходиться на стадії прототипу,...

«Асканія Бевериджиз» інвестувала 1,6 млн євро у прифронтове виробництво квасу

На третій рік війни група «Асканія» розширює своє виробництво...

Вибір редактора
В продовження теми