Британці за допомогою точного бродіння розробили молоко наступного покоління для мільйонів

Швидкозростаючий британський бренд альтернативних молочних продуктів Mighty збирає $10 млн інвестицій для міжнародної експансії. 

Частину коштів Mighty спрямує на інноваційну технологію бродіння, оскільки прагне стати лідером серед виробників молока наступного покоління.

Спочатку стартап був відомий своїм молоком на основі гороху. Але Mighty розширив асортимент, і тепер виготовляє продукти на основі вівса, веганські білкові порошки та коктейлі. 

Mighty прагне спростити та демократизувати рослинне молоко

Дослідження бренду показують, що на ринку представлено понад 70 різних видів рослинного молока – від соєвого до картопляного. Ця складність вибору, на думку засновників стартапу, може стати перешкодою для покупців, які вперше захотіли спробувати продукт.

За рахунок фінансування йоркширський бренд має намір вийти на ринки ЄС. Розширення виробництва планується у січні. 

Нова технологія виробництва Mighty, яка дозволяє імітувати текстуру та в’язкість молока, розроблена двома молодими братами – Томом і Ніком Воткінсами. 

Раніше Mighty отримувала інвестиції від Фонду майбутнього уряду Великобританії, і вже постачає свою продукцію до мереж Tesco, Sainsbury’s, Morrisons і ASDA.

«Ми вважаємо, що спрощення категорії – це майбутнє рослинного молока, і до 2030 року 50% молочних продуктів можна і потрібно замінити. Завдяки демократизації цієї категорії ми зможемо привернути до рослинного молока мільйон нових споживачів», – прокоментував Том Воткінс, співзасновник стартапу.

Нагадаємо, нещодавно Starbucks почав додавати у каву інноваційне молоко на основі грибів.

Джерела: Mighty, Vegconomist

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Засновник соцмережі поїтиме корів пивом, щоб виростити найсмачнішу яловичину

Цукерберг, чиї статки становлять $126,5 млрд, з 2014 року скуповував сотні акрів на острові Кауаї, і зараз володіє 1400...

Impossible Foods восени виведе на ринок рослинну курятину. Почнуть — з ресторанів

Компанія не відмовляється від своїх планів, навіть попри те, що ринок уже і без того переповнений подібними пропозиціями.Свій продукт...

Американці рекомендують споживати гриби, щоб менше страждати від депресії

У дослідженні були використані дані про дієту та психічне здоров’я, зібрані від більш ніж 24 тис. дорослих американців у...

ЄС виділив понад мільйон євро на здешевлення виробництва клітинного м’яса (оновлено)

Фінансування буде зосереджено на максимальному зниженні витрат виробництва протягом наступних двох років.Стартапи були відібрані в конкурсі Cultivated Meat Innovation...

Канадці випустили дитячі коктейлі, які покращують здоров’я та надають енергію

Нові Ready-to-Drink Kids Shakes доступні у двох популярних смаках — шоколад і ваніль.  Коктейлі створені спеціально для дітей до 13...

Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському...

Може вас зацікавити

Це енергійний танець! Продажі PepsiCo «витягнули» енергетики та закуски

Компанія завдячує своїм результатам інноваціям у сфері закусок та...

Джефф Безос протестував підземний гіперлуп для доставки їжі, який змінить ринок назавжди

Патент на створення мережі підземної доставки Amazon отримала ще...

Вибір редактора
В продовження теми