Швидкозростаючий британський бренд альтернативних молочних продуктів Mighty збирає $10 млн інвестицій для міжнародної експансії.
Частину коштів Mighty спрямує на інноваційну технологію бродіння, оскільки прагне стати лідером серед виробників молока наступного покоління.
Спочатку стартап був відомий своїм молоком на основі гороху. Але Mighty розширив асортимент, і тепер виготовляє продукти на основі вівса, веганські білкові порошки та коктейлі.
Mighty прагне спростити та демократизувати рослинне молоко
Дослідження бренду показують, що на ринку представлено понад 70 різних видів рослинного молока – від соєвого до картопляного. Ця складність вибору, на думку засновників стартапу, може стати перешкодою для покупців, які вперше захотіли спробувати продукт.
За рахунок фінансування йоркширський бренд має намір вийти на ринки ЄС. Розширення виробництва планується у січні.
Нова технологія виробництва Mighty, яка дозволяє імітувати текстуру та в’язкість молока, розроблена двома молодими братами – Томом і Ніком Воткінсами.
Раніше Mighty отримувала інвестиції від Фонду майбутнього уряду Великобританії, і вже постачає свою продукцію до мереж Tesco, Sainsbury’s, Morrisons і ASDA.
«Ми вважаємо, що спрощення категорії – це майбутнє рослинного молока, і до 2030 року 50% молочних продуктів можна і потрібно замінити. Завдяки демократизації цієї категорії ми зможемо привернути до рослинного молока мільйон нових споживачів», – прокоментував Том Воткінс, співзасновник стартапу.
Нагадаємо, нещодавно Starbucks почав додавати у каву інноваційне молоко на основі грибів.
Джерела: Mighty, Vegconomist