Британці за допомогою точного бродіння розробили молоко наступного покоління для мільйонів

Швидкозростаючий британський бренд альтернативних молочних продуктів Mighty збирає $10 млн інвестицій для міжнародної експансії. 

Частину коштів Mighty спрямує на інноваційну технологію бродіння, оскільки прагне стати лідером серед виробників молока наступного покоління.

Спочатку стартап був відомий своїм молоком на основі гороху. Але Mighty розширив асортимент, і тепер виготовляє продукти на основі вівса, веганські білкові порошки та коктейлі. 

Mighty прагне спростити та демократизувати рослинне молоко

Дослідження бренду показують, що на ринку представлено понад 70 різних видів рослинного молока – від соєвого до картопляного. Ця складність вибору, на думку засновників стартапу, може стати перешкодою для покупців, які вперше захотіли спробувати продукт.

За рахунок фінансування йоркширський бренд має намір вийти на ринки ЄС. Розширення виробництва планується у січні. 

Нова технологія виробництва Mighty, яка дозволяє імітувати текстуру та в’язкість молока, розроблена двома молодими братами – Томом і Ніком Воткінсами. 

Раніше Mighty отримувала інвестиції від Фонду майбутнього уряду Великобританії, і вже постачає свою продукцію до мереж Tesco, Sainsbury’s, Morrisons і ASDA.

«Ми вважаємо, що спрощення категорії – це майбутнє рослинного молока, і до 2030 року 50% молочних продуктів можна і потрібно замінити. Завдяки демократизації цієї категорії ми зможемо привернути до рослинного молока мільйон нових споживачів», – прокоментував Том Воткінс, співзасновник стартапу.

Нагадаємо, нещодавно Starbucks почав додавати у каву інноваційне молоко на основі грибів.

Джерела: Mighty, Vegconomist

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Економічний фронт: Organic Ukraine Business Hub готується до виходу на британський ринок

Organic Ukraine Business Hub — експортно-орієнтований парасольковий бренд, що сьогодні в часи війни продовжує допомагати українським виробникам органіки вийти...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

Здорова їжа має межу витрат, а закуски стають повсякденними. ТОП-6 трендів в області харчування

Такі висновки зробили аналітики Pollock Communications та Today's Dietitian за результатами опитування 1165 дієтологів. Харчування споживачів дуже змінилися через COVID-19....

Сир із картоплі, замінник рису та текіла без алкоголю: що покаже найінноваційніша виставка в Парижі

Серед інноваційних рішень – безалкогольна текіла, холодний чай на основі африканського ройбушу, високопротеїнове пиво для спортсменів та навіть замінники...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Омлет із водоростей. Яйця без курей виготовляють із жовтої хлорели та вирощують у лабораторії

Порошки є у двох варіантах: білий та жовтий. Порівнюючи...

Стартап випускає блакитні напої з водоростями, якими харчуються астронавти

Напій, який випускається в бляшанках, багатий антиоксидантами та має...

Завод з вироблення лабораторної курятини й баранини з’явиться у 2022 році

Повноцінний запуск потужностей запланований на 2022 р. До того...

Green Salt: із морської спаржі створили сіль, яка запобігає інсультам

Салікорнія або солонець також відома як морська спаржа. Її...

Ізраїльський виробник 3D-м’яса виходить на IPO, щоб перейти на промислові обсяги

Вони прагнуть отримати до 25,4 млн доларів і планують...

Вибір редактора
В продовження теми