Виробник пребіотиків із цикорію інвестує 30 млн євро в розширення, щоб наздогнати попит

BENEO оголосив про багатомільйонну інвестиційну програму для розширення заводів з виробництва пребіотичних волокон кореня цикорію в Премуко (Чилі) та Орей (Бельгія).

На першому етапі буде інвестовано понад 30 млн євро ($34 млн), а вся програма передбачає збільшення потужності більш ніж на 40% глобального виробництва волокон кореня цикорію.

Сучасні ринкові тенденції свідчать про високий попит на пребіотичні волокна. Кількість продуктів з ними та інуліном зросла на 50% за останні чотири роки.

Інулін та олігофруктоза з кореня цикорію є єдиними перевіреними пребіотиками рослинного походження за даними Міжнародної наукової асоціації про- і пребіотиків (ISAPP).

Вони широко застосовуються як функціональні інгредієнти у різноманітних продуктах.

BENEO стверджує, що наявність виробничих ділянок у північній та південній півкулях покриє безпечне глобальне постачання клітковини.

Окрім збільшення потужностей, інвестиції забезпечать зменшення вуглецевого сліду. «Вже за кілька років виробництво в Премуко буде вуглецево-нейтральним», —  заявив Крістоф Беттгер, член виконавчого комітету BENEO.

А завод в Орей «знизить споживання енергії в розрахунку на тонну продукту більш ніж на 50% до 2030 року».

Ці зусилля сприятимуть досягненню мети компанії стати вуглецево-нейтральною до 2045 року.

Роботи на обох виробничих ділянках розпочнуться у 2022 році.

А тим часом, британці створили пюре з плодів баобаба, яке за пребіотичними властивостями може замінити навіть інулін.

Джерело: Dairy Reporter

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Кондитерська компанія «АВК» зробила ставку на нову іноваційну розробку

«АВК» та її засновник Володимир Авраменко зробили собі ім'я на виробництві кондитерської продукції. До війни на Сході в їхньому...

Маркування харчових продуктів — що це таке, і чому це важливо?

У нещодавніх змінах в постановах цього документу було зазначено, що різні маркування харчових продуктів мають бути сфокусовані на забезпеченні...

Бренд «бісерного» морозива завдяки роботам виріс до $150 млн

Якщо у 2005 р. Mini Melts мала один кіоск для продажу морозива, то зараз їх налічується понад дві тисячі.Ден...

Українська кондитерська створює цукерки у вигляді арматури та протитанкових їжаків

“War times, war desserts або які часи, такі і їжаки”, – говорить виробник, презентуючи протитривожні цукерки у вигляді їжаків...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Найбільша бійня Європи відступає перед альтернативним м’ясом

Також компанія визнає, що недооцінила можливості розвитку сегменту рослинної...

Полтавський бренд пакує у прозорі бляшанки сало з медом — найдорожче в Україні

Засновники виробництва — подружжя Марина та Віталій Мостові, які...

Найвідоміший виробник вівсяного молока відкриває власні магазини морозива

Рослинні молочні ласощі продають у екологічних стаканах із картону...

Виробництво цього горіха росте в геометричній прогресії. Ринок чекають нові суперпродукти

Згідно галузевого прогнозу, попит на горіхи макадамії зросте з...

Два знакові бренди випустили бальзам для губ зі смаком курячих крилець

Шанувальники можуть придбати обмежену серію з 4 бальзамів для...

Вибір редактора
В продовження теми