Компанія Epi Ingredients презентувала нову концепцію добавок для кондитерських виробів — So Candy.
Виробник йогуртових порошків пропонує їх використовувати у цукерках та випічці.
Оскільки кондитерська справа страждає від поганого іміджу через високий вміст цукру, а споживачі не хочуть відмовлятися від цукерок, компанія пропонує «оновити» продукт, додавши функціональності та натуральності.
Так, на виставці Fi Europe у Франкфурті, Epi Ingredients презентували цукерки та зефір, виготовлені з порошкового йогурту 48.
«Наш продукт має здоровий імідж і хороший смак завдяки природній кислотності, яка міститься в йогурті», — пояснює Матьє Луко, менеджер з маркетингу Epi Ingredients.
Йогуртові культури не залишаються живими в цукерках. Проте, як говорять наукові дослідження, позитивний ефект все ж простежується, якщо на початку процесу використовувались живі бактерії.
«Epi Ingredients пропонує конкретну можливість покращити рецепти, використовуючи підхід до харчування з меншою кількістю цукру», — каже Луко.
Процес створення порошків, що передбачає спочатку виготовлення йогурту, а потім його висушування, робить продукт дорожчим. Проте, як заявляють виробники, він зберігає якість і є більш функціональним.
Компанія також пропонує кисломолочні порошки, як от «сухий кефір». Їх можна застосовувати не лише в кондитерській справі, а у всіх сферах харчування, наприклад, для виготовлення піци.
Нагадаємо, українська компанія Cryovit першою в країна запустила сублімовані йогурти.
Джерело: Food Ingredient First, Epi Ingredients