Такими спостереженнями поділився Том Гібсон, головний спеціаліст по ароматизації в американській компанії Flavorman.
Flavorman детально дослідила ринок напоїв та сформувала ТОП-3 тенденції на 2022 рік
Перша — це потужні та сміливі смаки. Друга — повернення до простоти, і третя — поблажливе потурання запитам споживачів, які мають слабкість до того чи іншого смаку або аромату.
Поява на ринку більш яскравих смаків може пояснюватися тим, що ринок напоїв перенасичений, і виробники змушені шукати способи виділитися на фоні конкурентів.
Проте у Flavorman є й інше пояснення: оскільки COVID-19 відомий тим, що вражає відчуття смаку та нюху, напої з легкими ароматами можуть занепокоїти споживачів, які все ще оговталися від втрати чутливості, або тих, хто стурбований змінами своєї спроможності відчувати смаки і запахи загалом.
Не менше цінується проста етикетка — напій має містити щонайменше інгредієнтів.
У секторі алкогольних напоїв набуває обертів принцип помірності
«Вживання алкоголю з низьким вмістом спирту або його відсутністю — це вибір способу життя, який деякі споживачі бачать за можливість бути здоровими», — сказала Кеті Кларк, менеджер лабораторії Flavorman.
Ця тенденція спричинила вибуховий ріст сегменту безалкогольних “міцних” напоїв і готових до вживання безалкогольних коктейлів, а також коктейлів на основі вина з нижчою міцністю.
Нагадаємо, нещодавно баночне безалкогольне вино отримало мільйони інвестицій.
Окрім вина уже створили безалкогольні джин, віскі та ром, що піднімають настрій, але не дають сп’яніти. І навіть безалкогольний бурбон — з каннабісу.