Impossible Foods довів суму фінансування свого веганського м’ясного бренду до «неможливих» $2 млрд

Гігант альт-м'ясної промисловості Impossible Foods закрив останній раунд фінансування на суму $500 млн під керівництвом існуючого інвестора Mirae Asset.

Останнє вливання капіталу підняло загальний обсяг фінансування «неможливих» до майже $2 млрд з моменту заснування у 2011 році.

Свіжі кошти підуть на розширення глобальної експансії бренду

Протягом останніх 14 місяців компанія вивела свій веганський асортимент ще на 4 ринки, включаючи ОАЕ, Австралію та Нову Зеландію, довівши присутність загалом до 7 країн.

«Нам пощастило мати чудових інвесторів, які вірять у довгострокову місію», — коментує Девід Бокері, фінансовий директор Impossible Foods.

У свою чергу, Томас Парк, президент Mirae Asset додав, що спільно з інноваторами альт-м’ясної промисловості, вони «продовжать трансформувати глобальну продовольчу систему для вирішення однієї з найважливіших проблем планети — зміни клімату».

Хоча Impossible найбільш відомий своїми флагманськими котлетами для гамбургерів, бренд розширив свій асортимент, включивши до нього ряд альтернатив, серед яких ковбаси, свинина, курячі нагетси.

Наразі продукцію «неможливих» можна знайти в близько 22 тис. продуктових магазинів та майже в 40 тис. закладів харчування по всьому світу.

Нещодавно Пет Браун, засновник і генеральний директор компанії натякав про вихід на IPO, описуючи цей крок, як «неминучий».

Джерело: Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

У бельгійських вафлях замінили вершкове масло на жир з комах

«Жир на основі комах є стійкою та здоровою альтернативою вершковому маслу. Коли менше половини вершкового масла замінюють жиром комах,...

Готується до відкриття найбільша у світі фабрика з виробництва лабораторного м’яса

Підприємство матиме інноваційний центр та дегустаційну кухню, і зможе виробляти до 12 000 тонн культивованої курятини щороку.  Очікується, що завод...

Їстівне покриття вберігає від смітника на 40% більше огірків

Задля мінімізації харчових відходів та зменшення використання пластику, партнери запропонували екологічний пакувальний матеріал, який подовжує термін зберігання свіжих огірків.«Одним...

Стартап придумав, як добувати найдорожчий інгредієнт для лабораторного мяса без забою корів

Продукт доступний у сегменті B2B для продажу компаніям, які вирощують культивоване м’ясо. у разі зростання сприйняття споживачами ринок культивованого м’яса...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана»...

На Київщині виготовляють старовинний шумерський напій з меду та ягід

Сікера – алкогольний напій, створений на базі меду та...

Парфуми з ароматом картоплі фрі — McDonald випустив чергову інновацію

Як оголосила McDonald's в соціальній мережі X (раніше Twitter),...

Вчені створили упаковку, яка змінює колір, коли псуються продукти

Упаковка виготовлена з перероблених відходів фруктів, таких як насіння...

Вибір редактора
В продовження теми