Останнє вливання капіталу підняло загальний обсяг фінансування «неможливих» до майже $2 млрд з моменту заснування у 2011 році.
Свіжі кошти підуть на розширення глобальної експансії бренду
Протягом останніх 14 місяців компанія вивела свій веганський асортимент ще на 4 ринки, включаючи ОАЕ, Австралію та Нову Зеландію, довівши присутність загалом до 7 країн.
«Нам пощастило мати чудових інвесторів, які вірять у довгострокову місію», — коментує Девід Бокері, фінансовий директор Impossible Foods.
У свою чергу, Томас Парк, президент Mirae Asset додав, що спільно з інноваторами альт-м’ясної промисловості, вони «продовжать трансформувати глобальну продовольчу систему для вирішення однієї з найважливіших проблем планети — зміни клімату».
Хоча Impossible найбільш відомий своїми флагманськими котлетами для гамбургерів, бренд розширив свій асортимент, включивши до нього ряд альтернатив, серед яких ковбаси, свинина, курячі нагетси.
Наразі продукцію «неможливих» можна знайти в близько 22 тис. продуктових магазинів та майже в 40 тис. закладів харчування по всьому світу.
Нещодавно Пет Браун, засновник і генеральний директор компанії натякав про вихід на IPO, описуючи цей крок, як «неминучий».
Джерело: Green Queen