Impossible Foods довів суму фінансування свого веганського м’ясного бренду до «неможливих» $2 млрд

Гігант альт-м'ясної промисловості Impossible Foods закрив останній раунд фінансування на суму $500 млн під керівництвом існуючого інвестора Mirae Asset.

Останнє вливання капіталу підняло загальний обсяг фінансування «неможливих» до майже $2 млрд з моменту заснування у 2011 році.

Свіжі кошти підуть на розширення глобальної експансії бренду

Протягом останніх 14 місяців компанія вивела свій веганський асортимент ще на 4 ринки, включаючи ОАЕ, Австралію та Нову Зеландію, довівши присутність загалом до 7 країн.

«Нам пощастило мати чудових інвесторів, які вірять у довгострокову місію», — коментує Девід Бокері, фінансовий директор Impossible Foods.

У свою чергу, Томас Парк, президент Mirae Asset додав, що спільно з інноваторами альт-м’ясної промисловості, вони «продовжать трансформувати глобальну продовольчу систему для вирішення однієї з найважливіших проблем планети — зміни клімату».

Хоча Impossible найбільш відомий своїми флагманськими котлетами для гамбургерів, бренд розширив свій асортимент, включивши до нього ряд альтернатив, серед яких ковбаси, свинина, курячі нагетси.

Наразі продукцію «неможливих» можна знайти в близько 22 тис. продуктових магазинів та майже в 40 тис. закладів харчування по всьому світу.

Нещодавно Пет Браун, засновник і генеральний директор компанії натякав про вихід на IPO, описуючи цей крок, як «неминучий».

Джерело: Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Лабораторний гібрид: Мішленовський ресторан в Іспанії буде продавати надруковане на 3D-принтері м’ясо

Технологію, яка дозволяє фактично «друкувати» рослинні аналоги м'яса розробили в іспанському стартапі Novameat. Технологія не нова, але іспанці запропонували...

Мільярдер та автор книги про нову аграрну революцію збирає $33 млн на клітинне м’ясо

Кошти підуть на фінансування власного портфеля компаній, що займаються переважно вирощуванням клітинного м’яса. Загалом підприємств буде шість — з...

Американці створили порошкові натуральні соки, які поліпшують травлення

Американська MCB випустила на ринок FiberJuice — лінійку порошків фруктових соків, що містять чотири пребіотики: три харчових волокна (інулін,...

Чайний гриб та віскі — мрія пострадянських бебі-бумерів стала реальністю

«Чайна індустрія стрімко розвивається, і росте швидше ніж кава, особливо серед молоді. Люди намагаються більше вивчати різні чаї та...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Британські дизайнери виготовили перший у світі предмет меблів з кави

Для розробки журнального столика засновник і креативний директор Joy...

Українці почали пити в 14 разів більше рослинного молока: домінує вівсяне й соєве

Ринок рослинного молока в Україні сформувався відповідно до світових...

Стартап, що виробляє шкіру із грибів для модного бренду, зібрав сотні мільйонів на новий завод

Фінансування піде на розширення виробництва флагманського продукту під назвою...

PepsiCo знизить вміст цукру в напоях на 50% та “оздоровить” чипси

Очікується, що здорові закуски стануть найбільш швидкозростаючою продовольчою категорією...

Ні риба, ні м’ясо: рослинні бургери з’являться в McDonald’s

Рішення McDonald's цілком логічне, адже конкуренти активно включають штучне...

Вибір редактора
В продовження теми