Impossible Foods довів суму фінансування свого веганського м’ясного бренду до «неможливих» $2 млрд

Гігант альт-м'ясної промисловості Impossible Foods закрив останній раунд фінансування на суму $500 млн під керівництвом існуючого інвестора Mirae Asset.

Останнє вливання капіталу підняло загальний обсяг фінансування «неможливих» до майже $2 млрд з моменту заснування у 2011 році.

Свіжі кошти підуть на розширення глобальної експансії бренду

Протягом останніх 14 місяців компанія вивела свій веганський асортимент ще на 4 ринки, включаючи ОАЕ, Австралію та Нову Зеландію, довівши присутність загалом до 7 країн.

«Нам пощастило мати чудових інвесторів, які вірять у довгострокову місію», — коментує Девід Бокері, фінансовий директор Impossible Foods.

У свою чергу, Томас Парк, президент Mirae Asset додав, що спільно з інноваторами альт-м’ясної промисловості, вони «продовжать трансформувати глобальну продовольчу систему для вирішення однієї з найважливіших проблем планети — зміни клімату».

Хоча Impossible найбільш відомий своїми флагманськими котлетами для гамбургерів, бренд розширив свій асортимент, включивши до нього ряд альтернатив, серед яких ковбаси, свинина, курячі нагетси.

Наразі продукцію «неможливих» можна знайти в близько 22 тис. продуктових магазинів та майже в 40 тис. закладів харчування по всьому світу.

Нещодавно Пет Браун, засновник і генеральний директор компанії натякав про вихід на IPO, описуючи цей крок, як «неминучий».

Джерело: Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

IKEA інвестує мільйони у виробництво морепродуктів із рослин

Загальна сума інвестицій у компанію тепер становить $18 млн. Серед основних інвесторів останнього раунду фінансування – глобальні гравці Inter IKEA...

Рок-музикант Брайан Адамс став співзасновником стартапу, що робить молоко з вівсом та травами

Компанія пропонує Moodrink — замінник молока на основі трав та вівса, який можна використовувати для випічки, приготування їжі, кави...

Спадкоємець м’ясного бізнесу продав компанію, й інвестує в лабораторне м’ясо

Дукчевіч розповідає, що його сім’я продала компанію у 2019 році, під час пандемії COVID-19. Покупцем виступила Entrepreneurial Equity Partners,...

Сподобалось навіть принцу: в ЕС вперше дегустували м’ясо із клітин

Приватна дегустація культивованих свинячих ковбасок пройшла у новій штаб-квартирі Meatable у Лейдені після отримання дозволу від уряду Нідерландів.Варто зазначити,...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

«Продуктами року» 2022 споживачі назвали рослинний чеддер та котлети із грибів

«Це найбільша нагорода за інноваційні продукти, яку обирають споживачі....

Українці варять готові супи прямо в пакетах — за технологією з Нідерландів

"Нова кухня" знову почала виробництво супів у Славутичі на...

Українські виробники їжі можуть отримати 11 млн грн на цифрові інновації

Основна мета відкритого конкурсу — розробка та тестування відповідальних...

McDonald’s реконструював найбільший ресторан в Україні. Тепер він з ліфтом.

Зазначається, що загальна площа оновленого ресторану сягає 944 кв...

Mars наповнить свої найвідоміші цукерки смаком гірчиці

Гірчичні солодощі будуть доступні протягом обмеженого періоду часу. Їх...

Вибір редактора
В продовження теми