Аргентинський стартап робить яскраві барвники з ниткоподібних грибів. Раніше для цього мололи комах

Компанія Michroma розробила власну платформу, яка дозволяє виробляти натуральні харчові барвники з грибів за допомогою синтетичної біології та ферментації.

Стартап використовує ниткоподібні гриби, які можуть виробляти специфічні кольори при подачі недорогої сировини у біореакторах.

Гриби виділяють пігмент в середовищі, де вони ростуть, який потім фільтрують, сушать і концентрують.

Першим продуктом компанії є яскравий червоний барвник, який може замінити сучасні аналоги, що виготовляються, як правило, з карміну — пігменту, отриманого з подрібнених комах кошеніль.

Новий барвник може стати дешевою альтернативою наявним на ринку червоним кольорам рослинного походження, як от лікопен з томатів, що не має бажаної яскравості чи буряк, що не є термостійким.

Інтенсивність червоного барвника Michroma у 58 разів більше, ніж бурякового

Виробники заявляють, що їхній пігмент є вегетаріанським, кошерним і хаяльним та більш універсальним за існуючі. До того ж він термостійкий і «може пережити сушку розпиленням, екструзію та пастеризацію».

Кінцевий продукт виробництва має «високий вміст білка з усіма незамінними амінокислотами і клітковиною, яка зберігає трохи кольору, що робить його цікавим побічним продуктом для альт-м’ясної промисловості», кажуть у Michroma.

Петицію щодо кольорових добавок до Управління з продовольства і медикаментів США (FDA) стартап планує подати протягом наступного року.

Нагадаємо, що Debut Biotech спільно з DIC створили безклітинну платформу для виробництва яскравих барвників.

Джерело: Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Майже 90% шеф-поварів готові подавати відвідувачам вирощене в лабораторії м’ясо

SuperMeat – виробник культивованої курятини, який поставив на своєму експериментальному заводі скляні стіни, аби кожен бажаючий міг поспостерігати за...

AgriFood Innovation Camp: стартував набір на навчально-менторську програму для агрофуд стартапів

Українські агропродовольчі компанії можуть взяти участь в онлайн-буткемпі, отримати експертну підтримку та підготуватися до фінального пітчингу на New Food...

Лід, полуниця та чилі: світова мережа кав’ярень презентувала незвичний лимонад

Крім звичних інгредієнтів лимонад Starbucks містить добру порцію суміші гострого перцю чилі. У літньому меню – Пряний Драгонфрут, Пряний Ананас...

Дніпровський виробник тортів вчетверо збільшив виробництво під час війни

Компанія Nonpareil, заснована у 2010 році, сьогодні входить до трійки лідерів національного ринку тортів і тістечок, поступаючись лише Roshen...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Роздери горлянку! Вінницька компанія робить надгострі соуси з провокативними назвами

В асортименті українського виробника — ферментовані соуси з провокаційними...

Інноваційна упаковка сигналізує, чи є в їжі всередині інфекція

Нова технологія дозволить виробникам, роздрібним торговцям і споживачам у...

Американський стартап розробив «грибне м’ясо», яке можна буде купити уже в 2022 році

Компанія Meati розробила цільне м'ясо з ферментованого міцелію, структуроване...

$80 млрд до 2030 року: веганська їжа стає рутинним перекусом, ринок подвоюється

Зараз ця категорія оцінюється в $44,02 млрд.   З 2022 р....

Вибір редактора
В продовження теми