Корейський енергетик з пюре банану здобув прихильників серед американських зірок кіно

Американський актор Алекс Ланді стане новим амбасадором популярного південнокорейського енергетичного напою з бананів у США.

Banano Energy Drink виготовляється зі 100% бананового пюре з активним інгредієнтом куркуміном, відомим своїми протизапальними та антиоксидантними властивостями.

Концепція Banano також включає амінокислоти ВСАА, що сприяють відновленню та росту м’язової тканини та покращують функцію печінки.

Крім того, енергетик містить L-аргінін для поліпшення функції нирок і кровообігу, таурин для роботи серця і мозку та натуральний кофеїн з гуарани.

Солодкість напою забезпечується природним банановим смаком, він не містить доданого цукру і має всього 35 калорій.

Прихильниками Banano є олімпійські спортсмени, серед яких дзюдоїст Сон Єон Кім, фехтувальниця Бон Гіл Гу, волейболіст Єон Кунг Кім та інші.

Крім того, напій пройшов тест Всесвітнього антидопінгового агенства за олімпійськими стандартами та був визнаний надійним енергетичним напоєм для спортсменів.

Наразі банановий енергетик підтримується корейським урядом у глобальній маркетинговій компанії.

В жовтні цього року оригінальний напій був запущений у США, де його представлятиме Алекс Ланді, відомий як доктор Ніко Кім з «Анатомії Грея».

Надпоживний енергетик доступний для покупки через онлайн-платформу Amazon за ціною $24,99 за упаковку із 10 пакетиків по 150 мл.

Нагадаємо, бренд харчових добавок Hyperbite Energy створив енергетичні жувальні цукерки.

Джерело: PR Newswire

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Baileys для веганів — на ринку з’явилися рослинні лікери

Oat Nog Liqueur (14% ABV) виготовлений із вівсяного молока та віскі з імбирними прянощами. Він повністю прийнятний для веганів,...

Всесвітньо відомий бренд запускає перше в історії пиво Сонця – з вітаміном D

Sunbrew дебютує в Канаді цього місяця, пізніше цього року з’явиться у Великобританії, а потім на інших ключових ринках Європи,...

Компанія Holo Industries представила безконтактне голографічне меню

Ви просто підносите руку - і в повітрі раптово виникає голографічний екран, за допомогою якого можна зробити замовлення. Дуже...

Винахідник латте та еспресо у вигляді плиток шукає інвестора. Маск на підході?

Javacolate виготовляється з какао-масла ручної роботи зі смаком кави та представлений двома різновидами: з кофеїном «Jump» та без —...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Німці відкрили центр надсучасних технологій для створення веганських сосисок

Приводом для цього став зростаючий попит з боку виробників...

Картина м’ясом: японський ресторан за $100 продає гравюри із яловичини

Hyotana та Kaya вирішили поєднати їжу та мистецтво, і...

Стартап, що виробляє шкіру із грибів для модного бренду, зібрав сотні мільйонів на новий завод

Фінансування піде на розширення виробництва флагманського продукту під назвою...

Виробники додають у рослинне м’ясо червоні водорості, щоб імітувати кров

Їхня спільна розробка — інгредієнт на основі червоних мікроводоростей...

Вибір редактора
В продовження теми