Датський виробник інгредієнтів створив нову культуру, яка підвищує солодкість молочних продуктів без цукру

Розроблена методом ферментації, Sweety Y-3 допомагає збільшити солодкість молочних продуктів за рахунок розщеплення молочного цукру у глюкозу.

«Діапазон Sweety є культурою термофільного стрептокока і лактобактерій, які перетворюють галактозу і лактозу молока в глюкозу за допомогою ферментації», — пояснила Катаржина Макколл, старший менеджер з комерційного розвитку компанії-розробника Chr. Hansen.

Sweety Y-3 може зменшити доданий цукор до 1 гр на кожні 100 гр йогурту

У компанії кажуть, що нова запатентована технологія відповідає зростаючому попиту на більш здорові звичні продукти без погіршення їхніх смакових якостей.

Макколл заявила, що Sweety Y-3 може видалити близько 9 кг сахарози на тонну йогурту, не знижуючи при цьому солодкість останнього.

Команда проєкту

Отже, нова культура дозволить виробникам природним чином зменшити вміст доданого цукру в йогурті, без застосування штучних підсолоджувачів, підтримуючи тенденцію «чистої етикетки».

Chr. Hansen очікує, що його першими клієнтами стануть виробники йогуртів з особливим акцентом на дитячу категорію, а також виробники із «короткими списками інгредієнтів».

Серед портфоліо «оздоровчих» культур компанії слід також відмітити YoFlex, що використовується для компенсації підвищеної кислотності протягом терміну зберігання у йогуртах без доданого цукру.

А тим часом Danone, підтримуючи концепцію більш здорових закусок, створив новий знежирений високобілковий йогурт Oikos.

Джерело: Food Navigator, Food Ingredients First

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Американці першими виростили в лабораторії мармурову свинячу вирізку

Переважна більшість компаній, що вирощують культивоване м’ясо, зосереджуються на виготовленні ковбас або гамбургерів, бо виробляти м’ясо, яке імітує звичайні...

Український ресторатор потрапив до ТОП-50 людей світу, які впливають і формують майбутнє світової гастрономії

Міжнародний рейтинг найпрестижніших ресторанів світу The World's 50 Best Restaurants оголосив список 50 Next, який визначає молодих людей з...

“We’ve started transforming from artisans to a foodtech company.” Dmytro Borysov – on trends in the restaurant business.

The coronavirus crisis has disrupted the restaurant business. New services, formats, and technological solutions allowed them to survive when...

У Києві печуть ремісничий хліб зі спельтою: рецептура розроблялася два роки

У рецептурі хліба лише чотири інгредієнти — борошно, сіль, вода і жива закваска.«Цей хліб створювався два роки, протягом яких...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

У Львові виготовляють унікальне морозиво – з кропом, креветками та беконом

Виробництво Ice Cream Shop заснував колишній фінансист Назар Захарій....

Спадкоємець м’ясного бізнесу продав компанію, й інвестує в лабораторне м’ясо

Дукчевіч розповідає, що його сім’я продала компанію у 2019...

Вирощувати лабораторне м’ясо на тютюні виявилося в 500 тисяч разів дешевше

У напрямку створення продукту, який матиме перспективу на ринку,...

Продовольчий гігант: яскраві кольори та смаки зруйнують кордони на ринку їжі

Це – яскраві кольори, економічні пропозиції, цілісне самопочуття від...

Нові хіти в ресторанах — чорна ікра з морських водоростей та рослинна фуагра

Для початку токійська компанія виготовить близько 160 000 порцій...

Вибір редактора
В продовження теми