Для цього розташований у Тель-Авіві стартап використав ферментацію та штучний інтелект.
Mush Foods обіцяє зробити веганську їжу смачнішою, здоровішою та більш стійкою
Технологи говорять, що додавання міцелію може посилити смак, покращити текстуру, вартість і харчову цінність продуктів, що в кінцевому підсумку допоможе переконати споживачів відмовитися від «нежиттєздатних тваринних білків».
«Споживання м’яса тварин на душу населення все ще зростає. Це пов’язано з тим, що з точки зору смаку, текстури, поживності та ціни поточні рішення ще не задовольняють споживачів», – прокоментував Шалом Деніел, генеральний директор і засновник Mush Foods.
Він хоче продавати їстівний міцелій B2B-гравцям як у рослинній промисловості, так і у сфері гібридного м’яса.
Mush Foods працює за власним запатентованим процесом виробництва міцелію: штучний інтелект створює алгоритм, який найкраще визначає, скільки середовища для росту необхідно, та якими мають бути ідеальні умови для вирощування конкретного обсягу міцелію.
«Точна технологія дає змогу отримати економічно ефективний інгредієнт для продажу виробникам харчових продуктів», – говорить засновник Mush Foods.
Кінцевий продукт міцелію є повноцінним та веганським білком, не містить алергенів, діє як природний зв’язуючий засіб і може похвалитися «м’ясистою текстурою».
Зараз компанія отримує фінансування в розмірі $1 млн і збирається розробити перші прототипи до лютого 2022 року. Комерціалізація інгредієнту можлива до жовтня наступного року.
Нагадаємо, американці радять споживати гриби, щоб менше страждати від депресії.
Джерела: Green Queen, Mush Foods