Запущений у квітні цього року, бренд JOMO вже реалізував 2 тис. коробок (24 тис. пакетиків) у межах країни протягом шести місяців.
Популярності кавовий напій у «чайній країні» набув завдяки своєму унікальному функціональному складу.
Кава JOMO містить молоко з низьким вмістом жиру, стевію та вітаміни.
Крім того, розчинний напій включає дріжджовий бета-глюкан Wellmune для імунної функції та KSM-66 ашваганду для протистресової функції, дія яких клінічно підтверджена.
Кавові зерна для виробництва напою надходять з долини Аракку в Індії, що відома екологічним вирощуванням кави.
Функціональні продукти для підтримки імунітету наразі є пріоритетними в Індії.
Опитування Keppi Global 2021 Consumer Research показало, що 50% споживачів бажають купувати продукти, що мають переваги для здоров’я з відповідним маркуванням, а 43% віддають перевагу науково-підкріпленим фактам користі складників.
Відповідно, кава JOMO містить маркування з QR-кодом, відсканувавши який споживачі отримують вичерпну інформацію щодо складу та користі функціональних інгредієнтів.
Виробники сподіваються запустити свій бренд JOMO в Сінгапурі, США та ОАЕ вже наступного року.
Імовірно, внутрішні та експортні продажі збільшать обіг функціональної кави в 10 разів, припустив Акшай Т. Мутт, головний науковий директор Avid Nutrilabs.
А тим часом американці випустили «протеїнову» каву у стіках. Одна порція замінює яйце.
Джерело: Beverage Daily