Індійський стартап збільшить продажі антистресової кави в 10 разів

Індійський стартап Avid Nutrilabs розробив функціональну розчинну каву, яка бореться зі стресом та сприяє підвищенню імунітету.

Запущений у квітні цього року, бренд JOMO вже реалізував 2 тис. коробок (24 тис. пакетиків) у межах країни протягом шести місяців.

Популярності кавовий напій у «чайній країні» набув завдяки своєму унікальному функціональному складу.

Кава JOMO містить молоко з низьким вмістом жиру, стевію та вітаміни.

Крім того, розчинний напій включає дріжджовий бета-глюкан Wellmune для імунної функції та KSM-66 ашваганду для протистресової функції, дія яких клінічно підтверджена.

Кавові зерна для виробництва напою надходять з долини Аракку в Індії, що відома екологічним вирощуванням кави.

Функціональні продукти для підтримки імунітету наразі є пріоритетними в Індії.

Опитування Keppi Global 2021 Consumer Research показало, що 50% споживачів бажають купувати продукти, що мають переваги для здоров’я з відповідним маркуванням, а 43% віддають перевагу науково-підкріпленим фактам користі складників.

Відповідно, кава JOMO містить маркування з QR-кодом, відсканувавши який споживачі отримують вичерпну інформацію щодо складу та користі функціональних інгредієнтів.

Виробники сподіваються запустити свій бренд JOMO в Сінгапурі, США та ОАЕ вже наступного року.

Імовірно, внутрішні та експортні продажі збільшать обіг функціональної кави в 10 разів, припустив Акшай Т. Мутт, головний науковий директор Avid Nutrilabs.

А тим часом американці випустили «протеїнову» каву у стіках. Одна порція замінює яйце.

Джерело: Beverage Daily

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

З вітамінами, женьшенем та додатковим кофеїном: Nestlé активізувала інновації на ринку кави

Серед найпомітніших новинок Nestlé – холодний концентрат кави Nescafé та система приготування кави Vertuo. Система Vertuo дозволяє споживачам готувати 35...

Мусульмани готові визнати м’ясо, вирощене в лабораторії, халяльним

Халяльні вимоги, викладені MUIS, включають забезпечення того, щоб клітинні лінії для виробництва культивованого м’яса були отримані від видів тварин,...

Українка створює шоколад на гречаному чаї з амарантом

Юлія – кондитер. Говорить, що створювати десерти вручну почала, оскільки у доньки була алергія. Перш ніж зайнятися виробництвом шоколаду, вона...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Ринок сухих сніданків зросте на третину. В тренді — беззернові та протеїнові

До 2025 року показник досягне $75,44 млрд.У лондонській аналітичній...

Ізраїльський стартап друкуватиме рослинні яйця на 3D-принтері

Новий продукт створений за підтримки венчурної компанії Millennium Food-Tech,...

Світовий бренд створив інноваційні суміші для насичення організму водою

Продукт доступний  у трьох смаках: лимон-лайм, зелений виноград і...

Компанія Ді Капріо везе вирощенні в лабораторії стейки до європейських ресторанів

Aleph Farms подала заявку через кілька днів після того,...

Українська компанія створює інноваційні джеми з натуральними підсолоджувачами

Раніше у лінійці «Фіта-Трейд» були класичні рецептури джемів та...

Вибір редактора
В продовження теми