Американці створили перші грибні жуйки, які покращують імунітет і концентрують увагу

Американська компанія VidaCap випустила функціональні жуйки Myco Immune Gummies, спрямовані на підвищення імунітету та покращення концентрації уваги.

Жуйки виготовлені з розробленої компанією суміші Mycomatrix, що включає екстракти грибів рейші, кордицепсу, хвоста індички, левової гриви та майтаке.

Mycomatrix містить 200 мг кожного виду грибів, що загалом становить 1000 мг грибів на порцію з 2 жуйок.

«Вважається, що ці види грибів сприяють зміцненню імунної системи організму та потенційно можуть допомогти підвищити розумову зосередженість», — пояснює Джонатан Кейн, речник VidaCap.

Новий продукт є першим у своєму роді в індустрії харчових добавок, заявляють виробники

Усі гриби, які використовує компанія, надходять із закритих теплиць, здебільшого Китаю. Їх висушують, просіюють і подрібнюють у порошок.

Різновид кордицепсу, що застосовує VidaCap походить із грибного міцелію. Решта інгредієнтів виготовляється з плодових тіл.

На ринку вже існують органічні жуйки з грибами, проте VidaCap використовують пектин замість желатину, що робить їх придатними для веганів.

Згідно оцінок незалежних лабораторій, жуйки Myco Immune Gummies, як і решта асортименту компанії, не містять важких металів та інших шкідливих компонентів.

Встановленого дозування грибних жуйок немає, проте виробники рекомендують вживати 1-2 шт щодня.

Придбати їх можна на сайті компанії за ціною $28 за баночку із 60 штук.

Нагадаємо, дослідники Медичного коледжу штату Пенсильванія встановили, що люди, які їдять гриби, мають менші шанси захворіти на депресію.

Джерело: Nutrition Insight, VidaCap

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Новий кулінарний рекорд України встановили в «Музеї Їжі» від родини брендів МХП

Попередньо замариновані курячі гомілки смажили на 30 мангалах досвідчені кухарі. Процес підготовки та грилювання зайняв понад чотири години. Контролювали...

Lay’s побудує футбольні поля з перероблених пачок з чіпсів

Завдяки технології, розробленій спільно з Greenfields, пусті пачки з чіпсів відбирають на сортувальних станціях, миють та подрібнюють. Далі додають...

Сухі енергетики випустила компанія, створена на честь шерпа, що покорив Джомолунгму

Нова позиція TENZING — енергетичні напої у вигляді порошків, розфасованих у пакетики.Кожен пакетик містить вдвічі більше функціональних інгредієнтів, ніж...

Вчені створили ванілін із використаних пластикових пляшок

Команда з Единбурзького університету використала у лабораторії кишкову паличку для перетворення терефталевої кислоти — молекули, отриманої з ПЕТ —...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Легендарний лікер запакували у пляшки із ячменю, які легко утилізуються

Розроблена у співпраці з PA Consulting і PulPac, пляшка...

Випустили джина: У Фінляндії виготовили перший джин на основі вівсяного молока

На розробку продукту частково надихнув член правління Arctic Blue...

Екологічно чиста кава: як біотехнології змінюють виробництво

Екологічна свідомість стає дедалі важливішою, виробництво кави також піддається...

В’єтнамці створили унікальні соломинки для напоїв, які після використання можна з’їсти

Вони не містять пластику, паперу та металу, є гігієнічними,...

Продажі веганської їжі зросли на 500%: рітейлери звітують про небувалий попит

Мережа пояснює цей ривок збільшенням популярності рослинної їжі.У січні...

Вибір редактора
В продовження теми