Замовлення веганської їжі зросли удвічі, а на Різдво кожен п’ятий не їстиме м’яса

Deliveroo, британська компанія з доставки їжі, повідомила про зростання кількості веганських замовлень за останній рік на 105%, тобто більш ніж у два рази.

Особливо помітний стрибок спостерігався після Всесвітнього місяця веганів у листопаді 2020 року.

«Це фантастично бачити, що попит на веганську їжу продовжує зростати з кожним роком. В основному – завдяки неймовірному асортименту рослинних страв, доступних у нашому ресторані та продуктовому меню», – сказала Олена Девіс, керівник категорії веганів у Deliveroo.

Незалежно від того, робить замовлення вегетаріанець, чи веган, чи флексітаріанець, який просто хоче їсти більше рослинної їжі, Deliveroo прагне стати платформою для всіх споживачів.

Рослинна їжа стала найбільш швидкозростаючою категорією

Девіс акцентує, що саме «веганський» зараз є одним із найпопулярніших пошукових термінів у додатку Deliveroo. За останній рік 15% замовлень у найбільш продаваних категоріях (гамбургери та піца) були саме веганськими.

Ще більше рослинних страв споживатимуть британці за різдвяним столом, очікують у Deliveroo. Зокрема, згідно опитування, кожен п’ятий замовить до свята вегетаріанську чи веганську їжу.

Цього року більше британців, ніж будь-коли, відмовляться від традиційного м’яса.

Основними причинами вони називають здоров’я, потребу у різноманітності та благополуччя тварин.

Зараз Deliveroo працює майже в 800 містах по всьому світу. Послуга дозволяє клієнтам отримати доступ до понад 140 тис. ресторанів і закладів на винос із замовленнями. У додатку доступні понад 14 тис. веганських ресторанів.

Нагадаємо, нещодавно Deliveroo почала доставляти пончики, що смажать під пучком пари.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Українці спекли найдорожчий хліб у світі. Скуштувати можна до 5 листопада

«Це — найдорожча і найцінніша страва у світі, адже для її створення довелося розмінувати майже 6 000 гектарів території,...

Британці за допомогою точного бродіння розробили молоко наступного покоління для мільйонів

Швидкозростаючий британський бренд альтернативних молочних продуктів Mighty збирає $10 млн інвестицій для міжнародної експансії. Частину коштів Mighty спрямує на інноваційну...

Ще більш сучасний та стильний: бренд «Бащинський» уперше змінив логотип і дизайн продуктів

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й випереджати час,  вирізнятися на полиці — саме таким принципом керується...

Пляжний бургер та крабовий пиріг: канадські гіганти створюють м’ясо з цукрових водоростей

Наразі триває етап науково-дослідної роботи у рамках партнерства та вже розроблені перші страви. Комерційне виробництво розпочнеться навесні 2022 року «Перехід на...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Маркування харчових продуктів — що це таке, і чому це важливо?

У нещодавніх змінах в постановах цього документу було зазначено,...

Лідер ринку спортивних напоїв створив вишневий сік, що відновлює м’язи

Продукт преміум-класу, концентрат Черибунді готується на основі терпкої вишні,...

Штучний інтелект подовжив термін зберігання свіжих салатів на третину

«Techno Fresh Hadano — це перша фабрика з переробки...

Стартап створив перший ростер, який обсмажує каву радіохвилями

Кошти підуть на комерціалізацію розробки на ринку Північної Америки. CoffeeTech...

Вибір редактора
В продовження теми