Китайці створили колірний індикатор «свіжості» морепродуктів, надихнувшись хамелеоном

Вчені винайшли матеріал, який змінює колір, щоб визначити, наскільки свіжі морепродукти.

Ключовою частиною виробництва морепродуктів є здатність виявляти диметиламін та аміак, які є показниками «псування». Сучасні стандарти ідентифікації свіжості риби займають від чотирьох годин і не завжди застосовуються.

Зважаючи на це, група китайських вчених, на чолі з Тао Ченом створили матеріал на основі гідрогелю за прикладом структури шкіри хамелеона пантери.

Флуоресцентні матеріали гідрогелю розміщені таким чином, що кожен колір має свій шар.

В основі м’якої синтетичної «тканини» знаходиться червоний шар, він є незмінним. Середній синій шар вимірює температуру морепродуктів, а зовнішній зелений — кислотність та рівень аміаку.

Гідрогель змінює колір у присутності аміаку або при нагріванні

За температури 20ºС матеріал має фіолетовий або червоний колір. Зелений відтінок проявляється, коли присутній аміак, а синій — при підвищенні температури.

На кінцях спектру риба є небезпечною для їжі

На сьогодні існують методи, що об’єднують показники температури та аміаку, проте вони є менш точними.

Такий спосіб допоможе рибалкам «на місці» визначати свіжість морепродуктів і запобігати псуванню значної кількості риби, тим самим зменшивши кількість відходів.

Китай оголосив «війну харчовим відходам» ще минулого року, що передбачає обмеження кількості їжі для замовлень в ресторані та заборону відео про переїдання.

Наразі дослідники працюють над новим проєктом, щоб визначити свіжість головоногих молюсків. У новій версії є електричний стимул.

Джерело: The Spoon

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Інноваційний сир із картоплі добре плавиться у піці і тягнеться, як справжній

«Ми були жителями Нью-Йорка довше, ніж веганами, – пояснює Кобі Регев, співзасновник і генеральний директор Pleese Foods. – Коли...

Спадкоємець м’ясного бізнесу продав компанію, й інвестує в лабораторне м’ясо

Дукчевіч розповідає, що його сім’я продала компанію у 2019 році, під час пандемії COVID-19. Покупцем виступила Entrepreneurial Equity Partners,...

Український родинний стартап виготовляє древні солодощі з горіхами та м’ясом

PapaDoci позиціонує себе як родинний стартап. Засновником його є українець з в’єтнамським корінням Олексій Доана. Він має двох дочок....

Рослинні яйця з квасолі та вівса витіснять справжні з тарілок індійських споживачів

Вони випускатимуться в попередньо змішаному форматі, що забезпечує більш тривалий термін зберігання, ніж інші рідкі яєчні продукти рослинного походження.Компанія...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Виробник крекерів із цвіркунів запускає франчайзинг. Вхід у бізнес – 300 тис. євро

Вхід у новий бізнес коштуватиме 300 тис. євро За ці...

Українська компанія пакує сир у стіки та змішує з червоною ікрою

Сир створено спеціально як снек до ранкової кави, і...

Фуа-гра із цвілі, грибів та сої: світові компанії створюють інноваційні рецепти делікатесу

Фуа-гра є суперечливим і розкішним кулінарним виробом, виготовленим із...

Всесвітньо відомий бренд запускає перше в історії пиво Сонця – з вітаміном D

Sunbrew дебютує в Канаді цього місяця, пізніше цього року...

Вибір редактора
В продовження теми