Нове фінансування, сума якого не розголошується, спрямують на розширення присутності бренду у сферах громадського харчування та роздрібної торгівлі, а також подальші дослідження та розробки для збільшення асортименту.
Інвестиційний раунд очолила компанія Melitas Ventures, яка раніше уже підтримала ряд брендів здорових та екологічно чистих харчових продуктів — пробіотичних напоїв, замінників цукру з переробленої рослинної клітковини тощо.
Заснований у 2017 році, Abbot уже продає своє преміальне м’ясо у 800 точках по всій країні. Зовсім нещодавно стартап було запущено в більш ніж 360 локаціях Sprouts Farmers Market.
Лінія продуктів Abbot включає 100% рослинний фарш, чорізо та нарізану курку. Вони виготовлені з горохового білка, овочів, трав, спецій, оливкової олії першого віджиму та оцту.
М’ясо Abbot виділяється серед інших брендів тим, що має “чисту етикетку”, оскільки його список інгредієнтів не включає сої, ріпаку чи синтетичних ароматизаторів.
Керрі Сонг, засновник і генеральний директор бренду, каже, що асортимент Abbot задовольнить зростаючу кількість споживачів, які піклуються про здоров’я, і шукають не тільки екологічно чистий білок, але й поживні продукти. Та обіцяє подвоїти зусилля у напрямку досліджень і нових розробок.
Нагадаємо, у ресторанах з’явилася перша рослинна ягнятина, яка смачніша за правжнє м’ясо.