Новий бренд, що отримав назву TBH, утворився після двох років співпраці між Шнаппом і венчурною студією Umana.
Веганська горіхова паста TBH виготовляється без глютену та пальмової олії, кошерна і, зі слів виробників, містить в три рази більше білка, ніж існуючі на ринку пасти з фундука.
Веганська альтернатива має вдвічі менше цукру, ніж лідер категорії
Какао, що використовують для TBH, сертифіковане UTZ. Це означає, що воно відповідає «суворим вимогам», включаючи належні сільськогосподарські методи та безпечні умови праці.
Фундукова шоколадна паста має упаковку, виготовлену зі 100% перероблених матеріалів.
Ной Шнапп розповів, зважаючи на те, що збирання пальмової олії є основною причиною вирубки лісів, він хотів створити свій улюблений з дитинства продукт, але який буде не лише корисним, а й сприятливим для навколишнього середовища.
TBH, орієнтований на покоління Z, має прозорий ланцюг виробництва, а це, на думку актора, надзвичайно важливо для молодого покоління.
Паста з лісового горіха вже доступна для передзамовлення на сайті компанії, а у роздрібних торгових точках TBH можна буде придбати не раніше 2022 року.
Нагадаємо, український винахідник створив технологію виробництва горіхової пасти, яка зберігається два роки.
Джерело: Plant Based News, Forbes