Nestlé та ще 5 світових брендів роблять альтернативну рибу своїм флагманом

Коли прилавки всього світу захопили веганські гамбургери та горохові фрикадельки, настає черга рослинних морепродуктів. І, схоже, справжнім «вожаком зграї» у цій категорії стає веганський тунець.

Сьогодні на ринок вийшли щонайменше 6 стартапів з усього світу, які пропонують власну альтернативу тунцю. Зокрема, це Fish Peas, BettaF!sh, Sensational Vuna, Future Tuna, OmniTuna та Hooked Toonish.

Fish Peas — останній бренд, що приєднався до веганського простору в категорії тунця. Він належить латвійському гіганту з виробництва морепродуктів Karavela. Виготовлений з ізоляту білка, отриманого з жовтого горошку, вирощеного в Латвії, і представлений у різних смаках та формах.

Спочатку компанія «мала сумніви щодо ринку рослинної їжі, але поступово усвідомила необхідність йти в ногу з часом»

Німецький стартап BettaF!sh теж щойно почав випускати свій флагманський продукт TU-NAH. Завдяки партнерству з роздрібним гігантом Aldi, він доступний по всій країні.

Берлінський тунець виготовляється з органічних бобів фава та морських водоростей

Sensational Vuna — веганська альтернатива тунцю, розроблена компанією Nestlé. Це було першим виходом швейцарського харчовго гіганта на ринок рослинних морепродуктів.

Тунець виготовляється з білка гороху і продається у роздрібних мережах в охолодженій скляній банці, а також у готових бутербродах.

Future Tuna приєднався до асортименту рослинних продуктів завдяки бразильцям. Він виготовлений з білка гороху, білка нуту та соняшникової олії. Містить масло водоростей, яке надає рибний смак і текстуру, а також є хорошим джерелом омега-3.

OmniTuna розроблено гонконгською OmniFoods, що стоїть за всесвітньо відомим веганським аналогом свинини OmniPork. На додаток до цього компанія створює крабові котлети та рибне філе.

Останній бренд веганського тунця — Hooked Toonish. Це перший продукт, випущений шведською технологічною компанією Hooked Foods. Його виготовляють із соєвого білка, білка пшениці, соняшникової олії та водоростей. Зараз Hooked, яка минулого місяця залучила 3,8 млн євро, розробляє веганський лосось.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Австрієць виготовив в Україні преміальний делікатес, якому дві тисячі років

Засновник бренду – австрійський бізнесмен Томас Бруннер, який у 2004 році приїхав до України як директор з маркетингу українського...

Молока та яйця з власних відходів — найбільша у світі пивоварна компанія інвестує в інновації

Найбільша у світі пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev, відома своєю торговою маркою Budweiser, інвестує у виробництво протеїну з зернових відходів,...

Продажі веганської їжі зросли на 500%: рітейлери звітують про небувалий попит

Мережа пояснює цей ривок збільшенням популярності рослинної їжі.У січні Aldi проводила кампанію Veganuary, назва якої походить від двох слів...

В очікуванні п’ятикратного росту: Beyond Meat та Nestle штурмують ринок замінників м’яса

У серпневому звіті агентства Bloomberg Intelligence перераховуються різні причини настільки стрімкого зростання.Зокрема, цьому сприятимуть зусилля самих компаній, які працюють...

Канадці випустили дитячі коктейлі, які покращують здоров’я та надають енергію

Нові Ready-to-Drink Kids Shakes доступні у двох популярних смаках — шоколад і ваніль.  Коктейлі створені спеціально для дітей до 13...

Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському...

Може вас зацікавити

Bunge розробила дитячу суміш, яка імітує материнське молоко китаянок

Згідно із заявою  компанії, новий інгредієнт розроблено на основі...

Вчений NASA створив робота, що пече 120 піц за годину

PZZA автоматизує нанесення соусу, додавання сиру і начинок, а...

Вибір редактора
В продовження теми