Продано перший мільйон порцій «мікробного» морозива. Наступний — сир

Торгова марка Brave Robot каліфорнійської компанії The Urgent всього за рік після свого запуску продала понад 1 млн пінт морозива із молока, створеного бактеріями, йдеться у останньому звіті про продажі.

Brave Robot був запущений минулого року як перший бренд The Urgent Company, і з тих пір компанія додала до свого портфоліо Modern Kitchen — перший у світі вершковий сир без тварин. 

Brave Robot виготовляє морозиво, використовуючи біоідентичні сироваткові молочні протеїни Perfect Day, які створюються за допомогою точного бродіння.

Процес включає кодування послідовностей ДНК справжніх молочних білків у мікроорганізми, щоб ферментувати ті самі білки без застосування корів. 

Морозиво з такого молока продукує на 34% менше викидів парникових газів, ніж традиційні аналоги

Кілька місяців тому бренд розпочав маркування вуглецю на кожній пінті морозива. З огляду на обсяг продажів за останній рік, їм вдалося заощадити викиди, еквівалентні об’їзду Землі 40 разів.

Зважаючи на успіх Brave Robot, компанія продовжить поповнювати ринок новою клімат-сприятливою молочною продукцією без тварин.

Так, нещодавно The Urgent Company випустила вершкові сири Modern Kitchen без тварин і, ймовірно, розроблятиме більше сирних продуктів.

вершкові сири Modern Kitchen

Зазначимо, що сир є однією з найбільш швидкозростаючих категорій альтернативних білків без тварин. Опитування, проведене  Food Tech Formo свідчить про те, що 71% споживачів готові купувати сир, вироблений мікроорганізмами, без тварин.

Джерело: Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Інвестиції у м’ясо із пробірки сягнули мільярда доларів: скільки компаній його вирощує

Як свідчить останнє дослідження ResearchAndMarkets, кількість стартапів у цьому сегменті зростає кожен рік. Зараз у світі налічується 99 компаній, які...

Безос та Ді Капріо допомогли виробнику культивованого лосося зібрати рекордні інвестиції

Найбільший в історії раунд фінансування очолив Л. Каттерон. Серед інших відомих інвесторів — Леонардо Ді Капріо, Bezos Expeditions, Temasek...

Золото льону: як український виробник інноваційних снеків виріс попри карантин

Пандемія — не кращий час для експериментів? Ймовірно. Але чудова можливість зробити ривок для продукту, який уже встиг отримати...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Рослинний стейк міньйон вперше потрапить на сковорідки споживачів. Виробник зібрав $4,5 млн

Фінансування є першим капіталовкладенням нового інвестора World Fund, який...

Фуа-гра із цвілі, грибів та сої: світові компанії створюють інноваційні рецепти делікатесу

Фуа-гра є суперечливим і розкішним кулінарним виробом, виготовленим із...

Білл Гейтс інвестував мільйони у сою, з якої варитимуть чеддер та моцарелу

Загальний обсяг фінансування стартапу на сьогодні уже склав $100...

Лабораторне м’ясо стане пріоритетом у продовольчій системі США — уряд виділяє $1 млрд

Заява Aleph Farms з’явилася відразу після того, як адміністрація...

Nestlé та Starbucks розлили каву у пляшки, щоб вийти на нові ринки

«Завдяки нашим планам розширення кави RTD, Nestlé продовжуватиме розвивати...

Вибір редактора
В продовження теми