Продано перший мільйон порцій «мікробного» морозива. Наступний — сир

Торгова марка Brave Robot каліфорнійської компанії The Urgent всього за рік після свого запуску продала понад 1 млн пінт морозива із молока, створеного бактеріями, йдеться у останньому звіті про продажі.

Brave Robot був запущений минулого року як перший бренд The Urgent Company, і з тих пір компанія додала до свого портфоліо Modern Kitchen — перший у світі вершковий сир без тварин. 

Brave Robot виготовляє морозиво, використовуючи біоідентичні сироваткові молочні протеїни Perfect Day, які створюються за допомогою точного бродіння.

Процес включає кодування послідовностей ДНК справжніх молочних білків у мікроорганізми, щоб ферментувати ті самі білки без застосування корів. 

Морозиво з такого молока продукує на 34% менше викидів парникових газів, ніж традиційні аналоги

Кілька місяців тому бренд розпочав маркування вуглецю на кожній пінті морозива. З огляду на обсяг продажів за останній рік, їм вдалося заощадити викиди, еквівалентні об’їзду Землі 40 разів.

Зважаючи на успіх Brave Robot, компанія продовжить поповнювати ринок новою клімат-сприятливою молочною продукцією без тварин.

Так, нещодавно The Urgent Company випустила вершкові сири Modern Kitchen без тварин і, ймовірно, розроблятиме більше сирних продуктів.

вершкові сири Modern Kitchen

Зазначимо, що сир є однією з найбільш швидкозростаючих категорій альтернативних білків без тварин. Опитування, проведене  Food Tech Formo свідчить про те, що 71% споживачів готові купувати сир, вироблений мікроорганізмами, без тварин.

Джерело: Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Римські канікули. Італійці поклали лазанью в тюбики та змушують відвідувачів лизати тарілки

23-річний шеф-кухар із Італії Валеріо Браскі створив страву, яка може виявитися надто екстремальною для ортодоксальних відвідувачів його ресторану, проте...

На автоматі: Цього року Walmart запустить маршрут доставки повністю без водія

Сума інвестицій не розголошується. Проте відомо, що це є частиною великого раунду фінансування загальним обсягом у $2,75 млрд.До цього...

Швейцарський гігант замінив легендарні кавові капсули кульками з водоростей

Migros представив інноваційну систему приготування кави CoffeeB.Нова кавоварка, на розробку якої у компанії пішло п’ять років, з’явилася як альтернатива...

«М’ясо» зі сейтану врятує від глобального потепління

Сейтан або «пшеничне м’ясо»  — це рослинний білок, який виготовляється з пшеничної клейковини Дані показують, що вуглецевий слід продукції LoveSeitan...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки —...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Може вас зацікавити

Безпечний і якісний стритфуд в Україні: тренди і поради від експертів ринку 

Як розвивається український стритфуд? Які у нього перспективи? На...

Український винахідник створив технологію виробництва горіхової пасти, яка зберігається 2 роки

Як повідомляє Укрінформ, на переробку йде широкий перелік сировини...

Канадський стартап створює морепродукти із грибів енокі та кореня чистотілу

Розробка Seed to Surf базується на дослідженні вподобань споживачів....

З вітамінами, женьшенем та додатковим кофеїном: Nestlé активізувала інновації на ринку кави

Серед найпомітніших новинок Nestlé – холодний концентрат кави Nescafé...

Cargill відкрила потужний центр для створення нової їжі — з 3D-друком та баром

Завдяки інвестиціям у $4 млн площа центру зросла вдвічі,...

Вибір редактора
В продовження теми