Найбільший німецький молочний кооператив переходить на веганську продукцію на основі вівса і рису

Найбільший молочний кооператив у Німеччині DMK Group почне випускати рослинні альтернативи, а перший веганський сир бренду з’явиться навесні 2022 року.

«Оскільки попит на альтернативний протеїн зростає у всьому світі, ми — як перспективний молочний кооператив — повинні слідувати цій тенденції», — заявив Інго Мюллер, генеральний директор DMK Group.

Під час розробки альтернативного сиру, основний акцент був направлений на плавлення та підрум’янювання.

Кооператив планує створити альт-продукт, який максимально нагадуватиме звичайний сир, особливо при застосуванні для піци, запіканок чи як начинку для веганських альтернатив м’яса.

Генеральний директор наголосив, що основним продуктом DMK Group так і залишиться коров’яче молоко, проте це не заважає співіснуванню молочних і немолочних продуктів, які сприятимуть динамічному зростанню кооперативу.

«Як найбільший кооператив країни, ми маємо перевагу знати, яким має бути справжній смак молочних продуктів і можемо застосовувати наші інновації для альтернатив рослинного походження», — додав Мюллер.

Бренд DMK MILRAM Food Service також працює над серією десертів на рослинній основі з вівса та рису, які будуть запущені в першому кварталі 2022 року.

Нагадаємо, голландці створили перший у світі веганський глазурований сир із ферментованої пшениці.

Джерело: Coop News

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Швейцарський роздрібний гігант взяв на “тест-драйв” морепродукти, створені мікробами

У рамках співпраці Migros оцінюватиме сприйняття споживачами нових альтернатив тунця та сига, а також їх потенціал зробити революцію на...

Львівські крафтярі сушать хрусткі бурякові чіпси, що покращують зір

Чіпси створюються шляхом сушіння тонко нарізаних кілець буряка за низьких температур, що зберігає їх природний смак і корисні властивості.  Ідея...

Легендарний кавовий гігант випустив інноваційний енергетик для імунітету

Напій був розроблений через North American Coffee Partnership (NACP), спільне підприємство між Starbucks і PepsiCo для створення кави та...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Може вас зацікавити

М’ясо, БАДи, упаковка — все це стартап робить із морської капусти

Особливу увагу на розвитку ринку водоростей зосереджує ЄС.  Очікується, що...

Насіння отруйного дерева допомагає кинути палити. Дослідження

Тобто рослини можуть бути не лише найкращою основою дієти,...

Підсадили на голки: Nemi робить закуски із кактусів та амаранту

Засновниця компанії Регіна Трілло переїхала з Мексики до США...

«Ідеальне м’ясо» з солодкого люпину. Його можна додати в суп або пельмені

Співзасновниця фірми Джен Дрю зазначила, що універсальність Luprene підтверджує те,...

Вибір редактора
В продовження теми