Тоді як традиційний пончик — це справжня вуглеводна «бомба», начинена цукром, жиром та борошном вищого ґатунку, перший продукт компанії під назвою Better Bagel має у складі 24 грами білку та лише 5 грамів вуглеводів.
«Ми завжди жили з накладеними обмеженнями: їжа має бути корисною, а решти себе потрібно позбавити. Так от, більше не потрібно цього робити. Візьміть та з’їжте свій пончик», — говорить Еймі Янг, засновниця та генеральний директор компанії.
Ціль Better Brand — покращити наші стосунки з їжею
Перш ніж розробити свій флагманський продукт, Янг сама глибоко вивчала науку про їжу у бізнес-школі. Пізніше Better Brand співпрацював з харчовими лабораторіями для розробки пончикового тіста з новими інгредієнтами.
«Якби ви принесли наше тісто до пекарні, вони б поняття не мали, що з ним робити, — каже Янг. — Його неможливо використати звичайним способом».
Засновниця не розголошує деталі технології, посилаючись на комерційну таємницю. Але говорить, що на одному з етапів виготовлення пончиків вони застосовують технологію ферментування.
Better Brand видобуває окремі ферменти з рослин і додає їх у тісто для поліпшення смаку та текстури готового продукту. Хоча ферменти є останнім елементом у «колоді» та використовуються у помірній кількості, без них пончики були б «зовсім іншим продуктом», говорить Янг.
Нагадаємо, британці «смажать» пончики під пучком пари — без жиру та консервантів.
Джерела: Better Brand, The Spoon