З моменту заснування у 1996 році бренд Smartwater спочатку зосереджувався на дистильованій воді без запаху з додаванням електролітів.
Згодом розширився до лужних та антиоксидантних вод. У 2020 році з’явилися ароматизовані напої.
Цього року бренд smartwater+ змістив свою увагу на концепцію оздоровлення
Вчені з питань харчування визначили перелік інгредієнтів та ароматизаторів, що найкраще підтримують певну оздоровчу мету, зберігаючи при цьому унікальний смак «розумної води».
Так, новинками бренду стали три позиції smartwater+:
- Сlarity з екстрактом женьшеню та зеленого чаю для розумової зосередженості.
- Tranquility — з екстрактами ашваганди та мандарина, що сприяє емоційному спокою.
- Renew насичений екстрактом кульбаби та лимона для пожвавлення та активності.
Кожен варіант smartwater+ містить 10 калорій і пропонується в новій пляшці об’ємом 700 мл з напівпрозорою етикеткою.
Напої дистильовані парою, містять електроліти для поліпшення смаку, не мають цукру та складаються виключно з натуральних інгредієнтів.
Асортимент опцій «розумної води» зі смаком розшириться у 2022 році. Він поповниться новим негазованим смаком манго та маракуйї, а вже зараз smartwater+ готується до запуску ще одного аромату.
Нагадаємо, бренд активного способу життя Nirvana Water Sciences першою в історії створив воду, що підвищує продуктивність м’язів.
Джерело: Beverage Daily