Coca-Cola випустила «розумну воду», дистильовану парою — з женьшенем та кульбабою

Бренд Smartwater від Coca-Cola запустив smartwater+, нову лінійку напоїв преміум-класу з унікальним поєднанням смаків, розроблених для оздоровчих цілей.

З моменту заснування у 1996 році бренд Smartwater спочатку зосереджувався на дистильованій воді без запаху з додаванням електролітів. 

Згодом розширився до лужних та антиоксидантних вод. У 2020 році з’явилися ароматизовані напої.

Цього року бренд smartwater+ змістив свою увагу на концепцію оздоровлення

Вчені з питань харчування визначили перелік інгредієнтів та ароматизаторів, що найкраще підтримують певну оздоровчу мету, зберігаючи при цьому унікальний смак «розумної води».

Так, новинками бренду стали три позиції smartwater+: 

  • Сlarity з екстрактом женьшеню та зеленого чаю для розумової зосередженості.
  • Tranquility — з екстрактами ашваганди та мандарина, що сприяє емоційному спокою.
  • Renew насичений екстрактом кульбаби та лимона для пожвавлення та активності.

Кожен варіант smartwater+ містить 10 калорій і пропонується в новій пляшці об’ємом 700 мл з напівпрозорою етикеткою.

Напої дистильовані парою, містять електроліти для поліпшення смаку, не мають цукру та складаються виключно з натуральних інгредієнтів.

Асортимент опцій «розумної води» зі смаком розшириться у 2022 році. Він поповниться новим негазованим смаком манго та маракуйї, а вже зараз smartwater+ готується до запуску ще одного аромату.

Нагадаємо, бренд активного способу життя Nirvana Water Sciences першою в історії створив воду, що підвищує продуктивність м’язів.

Джерело: Beverage Daily

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Український бренд ліпить пельмені з м’ясом із буряку та ламінарії

"Ми розклали м’ясо на компоненти та заново зібрали, використовуючи рослинні аналоги", – йдеться на сайті бренду.Основними інгредієнтами продуктів Meet...

Інвестори дали $1,6 млн на клітинних лобстерів. Це – чисте м’ясо, тільки без панцира

Серед інвесторів Cultured Decadence — Bluestein Ventures, Joyance Partners, Revolution’s Rise of Rest Seed Fund, gener8tor, GlassWall Syndicate, Bascom...

Зірка «Форсажу» створив енергетик з амазонських ягід та отримав на них мільйони

«Це — надзвичайно інноваційна компанія, яка продовжує рости», — сказала Дженніфер Палмер, генеральний директор Gerber Finance.ZOA Energy, створена колишнім...

Дистриб’ютор Beyond Meat в Україні про те, як рослинне м’ясо рятує світ

Компанія Beyond Meat — найбільший виробник рослинного м'яса і один з першовідкривачів галузі альтернативного протеїну. Заснована в 2009 році,...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Клімат-контроль: кожна коробка крекерів видаляє парникові гази з повітря

Крекери виготовляються із вівса з чотирма різними смаками У компанії...

Власник онлайн-ресторану Smilefood Олександр Соколов про кайдзен, власну крипту та майбутнє ринку «‎темних кухонь» 

Після невдалих спроб замовити їжу додому, Олександр Соколов відкрив...

Шведський стартап, в який вклався засновник SoundCloud, створив веганську фету та залучив мільйони

Раунд очолили існуючі інвестори Astanor Ventures та Northzone. Стартап...

На експорт інноваційної їжі можна отримати майже 2 млн грн гранту

За умовами програми, EU4Business відбере 12 бізнесів, які отримають...

Веганське в’ялене м’ясо для собак — американський виробник енергетиків створив новий продукт

Clif Bar & Company, американський виробник енергетичних закусок та...

Вибір редактора
В продовження теми