Американці створили «домашнього бармена», що готує 40 коктейлів одним натисканням кнопки

Компанія з виробництва напоїв «барної кухні» вдома Drinkworks, презентувала пристрій для домашнього приготування коктейлів.

Представлений у двох варіантах Drinkworks Home Bar, забезпечує якість та зручність, оснащений системою з додатком для оптимізації приготування напоїв.

Споживачам пропонується обирати модель, яка більше підходить до їхнього способу життя.

Drinkworks Home Bar дозволяє насолоджуватися щойно приготованими коктейлями завдяки одному натисканню кнопки — без складності та витрат, необхідних для утримання повністю укомплектованого бару.

Картриджі для «домашнього бармена» містять усі інгредієнти, необхідні для приготування коктейлю «барної якості», включаючи алкоголь.

Кожен рецепт розроблений, перевірений та вдосконалений міксологами та вченими Drinkworks.

Drinkworks Home Bar Classic має вишуканий компактний дизайн. Потребуючи мало часу для налаштування, він може приготувати понад 40 коктейлів одним натисканням кнопки.

Класичний «домашній бармен» вже доступний для передзамовлення у США за рекомендованою ціною $299,99 на офіційному сайті компанії. Доставка розпочнеться у листопаді.

Drinkworks Home Bar Pro має більш повний пакет. Він оснащений вбудованим холодильником для води та дозволяє готувати охолоджені напої.

Придбати його можна за рекомендованою ціною $349,99 на офіційному сайті Drinkworks, а також в окремих магазинах електронної комерції в США.

Домашнє приготування комерційних напоїв стає дедалі популярнішим. Так, американська компанія SodaStream створила портативний генератор, який газує воду одним натисканням кнопки.

Джерело: PR Newswire

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Полтавський бренд пакує у прозорі бляшанки сало з медом — найдорожче в Україні

Засновники виробництва — подружжя Марина та Віталій Мостові, які раніше займалися кейтерингом, тепер виготовляють близько тисячі банок сала на...

Харчовий гігант випустить шоколад із виноградних кісточок

Cargill вперше звернула увагу на технологію отримання шоколаду без какао від Voyage Foods три роки тому, говорить Енн Мертенс-Гойнг,...

Веганський стартап зібрав $9 млн на виробництво фрикадельок з відходів

Раунд очолив бельгійський VEOS Group, світовий постачальник білків та функціональних інгредієнтів. Серед інших інвесторів — FBG Invest та Bånt...

Найбільша пекарня в світі підмішає у тісто солодкі мікробні білки, які не викликають ожиріння

Bimbo Bakeries представлена у 33 країнах світу. Зараз компанія хоче ввести у рецептуру хлібобулочних виробів надсолодкі протеїни, виготовлені Oobli...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Хумус із квасолі та снеки з гороху: український шеф-кухар запустив новий бренд автентичної їжі

Продукцію виготовляють із локальних інгредієнтів, серед яких ключову роль...

Онлайн-продажі продуктів харчування в США за рік виросли вчетверо

Згідно з дослідженням загальна сума замовлень на сьогоднішній день...

Сектор інноваційної їжі переповнений поглинаннями: тільки за січень – чотири великі угоди

Зокрема, американський бренд безмолочних кавових вершків Nutpods був придбаний...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших...

Ізраїльтяни створили закуски з ультразвуком замість цукру

У печиві або батончиках мюслі для поєднання різних натуральних...

Вибір редактора
В продовження теми