Компанія забрала $25 млн у раунді серії А, які використає на розширення свого портфеля інгредієнтів, що допоможуть покращити смак та текстуру веганських йогуртів, сирів та навіть вина і пива.
Раунд очолилив нью-йоркський інвестор Shine Capital. Серед інших — Valor, Lux, Digitalis, Daring Foods, Good Culture, Hungryroot та Rxbar.
Kingdom Supercultures використовує природні мікроби та «збирає» їх у нові комбінації інгредієнтів — «суперкультури».
Зі слів засновників, «суперкультури» можуть зробити веганські молочні продукти, такі як йогурт чи сир, більш схожими на справжні молочні, або змінити смак слабоалкогольних вин і пива, додавши глибини та насиченості.
Іншими словами, стартап здатний адаптувати їжу й напої, покращивши органолептичні властивості веганських продуктів харчування природним шляхом.
Раві Шет, співзасновник стартапу, зазначив, що їхня технологія являє собою «абсолютно нову галузь науки та клас інгредієнтів на рівні екосистем та мікробіомів».
Мікробна платформа Kingdom Supercultures може запропонувати своїм клієнтам «прорив» сталого інгредієнта «без генетичної модифікації», додав він.
Фінансування серії А допоможе компанії подвоїти свою науково-дослідну роботу, щоб запропонувати більше інгредієнтів «суперкультур», які допоможуть брендам задовольнити мінливі смаки споживачів.
Нагадаємо, стартап, який робить м’ясо з вулканічного мікроба заручився фінансовою підтримкою Джеффа Безоса та Біла Гейтса.
Джерело: Green Queen