TikTok стає драйвером продажів ресторанів: 36% замовляє їжу, побачивши її в додатку

36% користувачів TikTok замовляють їжу у ресторанах, побачивши їх у додатку. До такого висновку прийшло маркетингове агентство MGH, опитавши понад 700 респондентів.

Близько 55% користувачів TikTok відповіли, що хотіли б відвідувати ресторани, тому що відео з їжею виглядали привабливо.

51% користувачів говорить, що відвідували б ресторани задля того, щоб спробувати нові позиції меню, які бачили у відео.

Творці контенту на TikTok, також опитувані MGH, відвідували ресторани, що траплялися їм у додатку, навіть частіше. 66% таких респондентів відвідали ресторан або зробили замовлення на доставку після того, як бачили страви на відео.

«Найбільший вплив на тік-токерів має думка відвідувачів ресторанів, яких вони знають особисто і яким довіряють», — коментує Емма Ендрюс, менеджер облікових записів у соціальних мережах MGH.

Друге місце, за її словами, посідають відео фуд-блогерів та інфлюенсерів.

20% користувачів TikTok говорять, що їдуть з іншого міста, щоб відвідати ресторан, який вони бачили в відеороликах. А 45% ладні перетнути кордон задля цього

Загалом у MGH вважають, що TikTok може бути потенційним драйвером продажу для ресторанів.

«TikTok продовжує набирати популярності і має гарні позиції в сучасній культурі, тож бренди повинні інвестувати у пошук свого місця в додатку», — вважає Ендрюс.

До слова, вони вже включаються у цей процес. Потужні мережі Chipotle та Arby’s нещодавно розпочали свої маркетингові кампанії в соцмережі. Перед запуском дебютного вірусного відео Arby’s набрала на TikTok 200 тис. підписників.

Нагадаємо, мільйони українців стежать за соціальними мережами відомого українського шеф-кухаря та ресторатора.

Джерела: MGH, FoodDive

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Zero waste lifestyle: що таке “нуль відходів”? Філософія безвідходного тренду

Останнім часом все частіше можна почути такий вираз, як zero waste lifestyle. Що він означає та чи вартий цей...

Американці створили ячмінну воду для оздоровлення організму та зміцнення імунітету

«Це один з оригінальних функціональних напоїв, який протягом століть споживається культурами всього світу завдяки своїм оздоровчим перевагам», — кажуть...

Морозиво та маргарита одним натисканням кнопки – настільний гаджет отримав премію за інновації

CES 2021 – один з найбільш впливових технологічних заходів у світі. Саме CES є місцем дебюту новаторських технологій –...

Колишні керівники мережі, яка скоро зайде в Україну, випустять веганські яйця

Юрген Ахенбах, Мартін Гессе, Олександр Вільчек і Дітер Лампрехт об’єдналися з метою створити провідний бренд рослинної альтернативної їжі.Першим продуктом...

Один завод замінить 30 тис. корів: інвестори вкладають шалені гроші в їжу з мікробів

Компанія очікує отримати дозвіл на нову їжу від ЄС до 2026 року. Завод буде побудований у 2025-му.Останній раунд фінансування...

Новий кулінарний рекорд України встановили в «Музеї Їжі» від родини брендів МХП

Попередньо замариновані курячі гомілки смажили на 30 мангалах досвідчені кухарі. Процес підготовки та грилювання зайняв понад чотири години. Контролювали...

Може вас зацікавити

Нове покоління підсолоджувачів для створення більш здорових та менш калорійних продуктів харчування

Сучасне суспільство ставить перед собою все більше завдань у...

Технологи та хокеїсти випустили першу рослинну індичку та фрикадельки з помідорів для веганів

Нове розширення асортименту компанії Planterra Foods спрямоване задовольнити зростаючий...

Вибір редактора
В продовження теми