TikTok стає драйвером продажів ресторанів: 36% замовляє їжу, побачивши її в додатку

36% користувачів TikTok замовляють їжу у ресторанах, побачивши їх у додатку. До такого висновку прийшло маркетингове агентство MGH, опитавши понад 700 респондентів.

Близько 55% користувачів TikTok відповіли, що хотіли б відвідувати ресторани, тому що відео з їжею виглядали привабливо.

51% користувачів говорить, що відвідували б ресторани задля того, щоб спробувати нові позиції меню, які бачили у відео.

Творці контенту на TikTok, також опитувані MGH, відвідували ресторани, що траплялися їм у додатку, навіть частіше. 66% таких респондентів відвідали ресторан або зробили замовлення на доставку після того, як бачили страви на відео.

«Найбільший вплив на тік-токерів має думка відвідувачів ресторанів, яких вони знають особисто і яким довіряють», — коментує Емма Ендрюс, менеджер облікових записів у соціальних мережах MGH.

Друге місце, за її словами, посідають відео фуд-блогерів та інфлюенсерів.

20% користувачів TikTok говорять, що їдуть з іншого міста, щоб відвідати ресторан, який вони бачили в відеороликах. А 45% ладні перетнути кордон задля цього

Загалом у MGH вважають, що TikTok може бути потенційним драйвером продажу для ресторанів.

«TikTok продовжує набирати популярності і має гарні позиції в сучасній культурі, тож бренди повинні інвестувати у пошук свого місця в додатку», — вважає Ендрюс.

До слова, вони вже включаються у цей процес. Потужні мережі Chipotle та Arby’s нещодавно розпочали свої маркетингові кампанії в соцмережі. Перед запуском дебютного вірусного відео Arby’s набрала на TikTok 200 тис. підписників.

Нагадаємо, мільйони українців стежать за соціальними мережами відомого українського шеф-кухаря та ресторатора.

Джерела: MGH, FoodDive

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Чао-какао: із відходів плодів какао створили сік та борошно з пікантним смаком

Протягом останніх двох років компанія Cabosse Naturals працювала над створенням ряду інгредієнтів із використанням частин плодів какао, які вважаються...

Революція в доставці їжі за допомогою роботів та автономних автомобілей

Роботизовані системи та автономні автомобілі вже давно вийшли за рамки науково-фантастичних фільмів і стали повсякденною реальністю для багатьох компаній...

Інноваційний продукт складе конкуренцію йогуртам найбільших молочних компаній

Skyr — це вершковий сорт йогурту традиційного ісладського походження. Зараз він набуває популярності в США завдяки тому ж молочному...

Винахідник латте та еспресо у вигляді плиток шукає інвестора. Маск на підході?

Javacolate виготовляється з какао-масла ручної роботи зі смаком кави та представлений двома різновидами: з кофеїном «Jump» та без —...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Генетично змінена соя виробляє казеїн та стане основою для моцарели

Стартап використає залучені кошти для комерціалізації своїх перших сирних...

Американці вперше виростили в лабораторії рибу, яку неможливо було виростити на фермі

Щоб поділитися досягненням зі світом команда стартапу навіть провела...

Їжа з кактусів лікуватиме запалення та боротиметься з ожирінням — дослідження

Продукти на основі кактусів є перспективною функціональною їжею.Зокрема, одне...

На українському ринку з’явилося рослинне м’ясо вітчизнянного виробництва

Продукт пропонується у вигляді фаршу, який за смаком майже...

Ізраїльський стартап привіз у Європу 3D-стейки із картоплі та борошна

Досі стейк можна було скуштувати у ресторанах понад дев'яти...

Вибір редактора
В продовження теми