TikTok стає драйвером продажів ресторанів: 36% замовляє їжу, побачивши її в додатку

36% користувачів TikTok замовляють їжу у ресторанах, побачивши їх у додатку. До такого висновку прийшло маркетингове агентство MGH, опитавши понад 700 респондентів.

Близько 55% користувачів TikTok відповіли, що хотіли б відвідувати ресторани, тому що відео з їжею виглядали привабливо.

51% користувачів говорить, що відвідували б ресторани задля того, щоб спробувати нові позиції меню, які бачили у відео.

Творці контенту на TikTok, також опитувані MGH, відвідували ресторани, що траплялися їм у додатку, навіть частіше. 66% таких респондентів відвідали ресторан або зробили замовлення на доставку після того, як бачили страви на відео.

«Найбільший вплив на тік-токерів має думка відвідувачів ресторанів, яких вони знають особисто і яким довіряють», — коментує Емма Ендрюс, менеджер облікових записів у соціальних мережах MGH.

Друге місце, за її словами, посідають відео фуд-блогерів та інфлюенсерів.

20% користувачів TikTok говорять, що їдуть з іншого міста, щоб відвідати ресторан, який вони бачили в відеороликах. А 45% ладні перетнути кордон задля цього

Загалом у MGH вважають, що TikTok може бути потенційним драйвером продажу для ресторанів.

«TikTok продовжує набирати популярності і має гарні позиції в сучасній культурі, тож бренди повинні інвестувати у пошук свого місця в додатку», — вважає Ендрюс.

До слова, вони вже включаються у цей процес. Потужні мережі Chipotle та Arby’s нещодавно розпочали свої маркетингові кампанії в соцмережі. Перед запуском дебютного вірусного відео Arby’s набрала на TikTok 200 тис. підписників.

Нагадаємо, мільйони українців стежать за соціальними мережами відомого українського шеф-кухаря та ресторатора.

Джерела: MGH, FoodDive

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Рейтинг морепродуктів: найбільш поживні види риби

Включення риби в раціон – це гарантія отримання поживних мікроелементів та корисних речовин, які нормалізують роботу внутрішніх органів, та...

Стартап отримав желатин без корів — допомогли мікроби

Традиційно желатин роблять із колагену корів чи свиней. Він має широкий спектр застосування — лікарські засоби, харчова промисловість, тканинна...

Молодь переходить з енергетиків на розслабляючі напої з каннабісом та ромашкою. Дослідження

Замість банки умовного “red bull” споживачі шукають кардинально інше, говорить Джонні Форсайт, директор Mintel, глобального агентства з дослідження ринків....

Їжа для усіх. Алергік створив снеки, які не містять жодного алергену

Замість цього лінійка харчових батончиків Blake’s Seed Based має у складі насіння, нут, листкову лободу та хрусткий рис. Ароматизаторами...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

Слава моху: у морозиво та цукерки почали додавати ірландський мох — сприяє зниженню ваги

Відомий також як ірландський мох, цей вид червоних водоростей...

Стартап виготовляє зі спіруліни морозиво, йогурти та навіть консерви

Зі спіруліни виготовляють морозиво, йогурти, сир та навіть консерви.Після...

Їстівне покриття вберігає від смітника на 40% більше огірків

Задля мінімізації харчових відходів та зменшення використання пластику, партнери...

Продажі рослинного м’яса зросли у півтора рази, але споживачі хочуть різноманітності

Аналіз показує, що промисловість рослинного м’яса розвивається, незважаючи на...

Зелена енергія в харчовій промисловості: нові технології та тренди

Харчова промисловість відіграє важливу роль у глобальній економіці, але...

Вибір редактора
В продовження теми