Це лише деякі з цілей, що ставлять перед собою найбільші компанії харчового сегменту, щоб відповідати настроям споживачів, які хочуть більше альтернативної їжі.
Ініціатива Fairr оприлюднила звіт, у якому дослідила 5-річну взаємодію з інвесторами 25 ведучих харчових компаній світу.
Аналіз показує: 28% із них офіційно прийняли цілі подальшого розвитку в альтернативному просторі
Йдеться як про рослинні замінники м’яса та молока, так і про білок, вирощений в клітинних біореакторах.
7 з 25 оцінюваних компаній встановили чіткі цілі диверсифікації джерел протеїну у своїх продуктах.
Найефективнішими у цьому плані Fairr вважає виробників Unilever, Conagra, Nestlé та британських рітейлерів Tesco й Sainsbury.
Високу оцінку також має M&S за нещодавнє партнерство з мікопротеїновою харчовою технологічною компанією Enough.
Компанія Unilever, до речі, також залучила цей стартап до розширення асортименту м’яса на рослинній основі.
Визнаючи вплив виробництва тваринної їжі на довкілля, харчові гіганти починають дивитися на використання альтернативного білку як можливість знизити свій вуглецевий слід.
Уже зараз 48% великих продуктових компаній відстежують та публічно розкривають інформацію про свої викиди, а 52% встановлюють цілі по досягненню нульових викидів СО2.
Джерела: Fairr, Green Queen