Microsoft відсвяткував випуск Windows 11 унікальним морозивом — зі шпалерами робочого столу

Морозиво під колір фонового зображення Windows 11 – таким чином Microsoft вирішила відсвяткувати випуск нової версії своєї операційної системи.

Bloom Windows 11 офіційно випустили вчора, 5 жовтня. Її вже можна безкоштовно завантажити в Центрі оновлень. Серед нововведень – спрощений інтерфейс, новий магазин додатків Windows Store, поліпшення продуктивності й багатозадачності.

Щоб зробити випуск більш ефектним, Microsoft разом з компанією Mikey Likes It Ice Cream випустила унікальне морозиво – Bloomberry.

Воно поєднує у собі кольори фонового зображення Windows 11 та приємний смак чорниці.

Морозиво весь день безкоштовно роздавали в кафе Mikey Likes It Ice Cream в Іст-Вілладж і Гарлемі (Нью-Йорк), доки його запаси не закінчилися.

Bloomberry пропонували в двох видах: у ріжку або картонному стаканчику.

Зазначимо, що вибір Mikey Likes It Ice Cream компанією Microsoft здійснений неспроста.

Саме засновник бренду, майстер смаку і текстури, Майкі Коул свого часу створив індивідуальні смаки морозива для таких відомих людей як Хілларі Клінтон і Джей-Зі. Про Майкі писали всі провідні національні видання, включаючи The New York Times, O, The Oprah Magazine, Essence і New York Magazine. Також він є постійним учасником популярного шоу CBS That Other Pregame Show.

Нагадаємо, раніше в Індії створили морозиво, що світиться, коли його облизують.

Джерела: Twitter, The Verge, Mikey Likes It Ice Cream

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Українську «п’яну вишню» п’ють у 12 країнах. Скоро там з’являться і реберні

Співзасновник холдингу Андрій Худо зазначає, що розширення за межі України є пріоритетним напрямом розвитку компанії. На сьогодні вже відкрито...

Виробникам морозива, соків та готових страв роздадуть по 4 тис євро грантів

Гранти надаватимуться задля підтримки відновлення підприємницької діяльності на територіях України, що найбільше постраждали від бойових дій та були окуповані,...

Борис Шестопалов, співвласник компанії HD-group про майбутнє харчової галузі і foodtech

Борис Шестопалов — український підприємець у сфері агріфуд, віце-президент Всеукраїнської асоціації пекарів, член аграрного комітету Спілки українських підприємців і...

Нідерландська селекційна компанія створила огірки, які можна смажити

Після приготування огірки лишаються твердим і хрустким Розробник стверджує, що новий продукт дасть західним споживачам абсолютно нове відчуття смаку. Адже...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

ТОП-5 трендів харчування в найближчому майбутньому

Тренди ми задаємо самі, і робимо це вже зараз....

Піранья із корнеплоду — на прилавках з’явилися нові продукти від стартапів

Лінійка продуктів включає рослинні версії популярної риби, як-от лосось,...

Сіль із яєць динозавра за 6 тисяч: сімейна компанія відроджує забуте ремесло

Назва зумовлена унікальною формою та методом виробництва цієї солі,...

Шеф з трьома зірками Мішлен тестує універсальну олію із водоростей, яка майже не димить

Олія створена за тим же технологічним процесом, за яким...

Вибір редактора
В продовження теми