Австралійський бренд створив функціональний напій для тих, хто хоче завагітніти

Австралійський бренд створив функціональний електролітний напій для тих, хто хоче завагітніти, вагітних і годуючих мам Aquamamma.

Aquamamma була розроблена провідним австралійським акушером для задоволення потреб у гідратації та електролітах для жінок, які намагаються завагітніти, вагітні, під час пологів, годування грудьми або у післяпологовий період.

Напій представлений у двох варіантах: у пакетиках у вигляді порошку, який потрібно змішати з водою та готовий до вживання у банках, ємністю 250 мл.

Під час вагітності, пологів та годування грудьми питний режим у жінок різко змінюється. Aquamamma допомагає запобігти зневодненню або нудоті від надмірної кількості води та якісно втамувати спрагу.

Окрім електролітів, напій забезпечує вітамінами та мінералами, такі як магній, вітамін С та фолієва кислота, що необхідні жінкам протягом вагітності та післяпологового періоду.

Aquamamma містить мало цукру, натрію та калорій, що чудово підходить для щоденного споживання.

Легкі фруктові аромати та відсутність штучних інгредієнтів сприяють покращенню самопочуття жінок, що відчувають ранкову нудоту.

Після п’ятирічного успіху в Австралії та Новій Зеландії, Aquamamma виходить на ринок США, як перший великий ринок у плані глобального розширення.

Нагадаємо, PepsiCo випустила низькокалорійні напої для підлітків Frutly з електролітами, без доданого цукру та штучних підсолоджувачів.

Джерело: PR Newswire

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Коктейлі з самогоном — новий напій «народного» бренду, що працював з зірками кантрі-музики

Sugarlands Distilling Company — це ремісничий спиртзавод, чия продукція, включаючи самогон, ром, вершкові лікери та житній віскі відзначені нагородами,...

Світовий лідер ринку їжі купує розробника інноваційних ароматів

Revela, з річним обсягом продажів майже у $240 млн, доповнить глобальне портфоліо ароматів ADM у сегменті молочних ароматизаторів розміром...

Харчовий гігант випустить шоколад із виноградних кісточок

Cargill вперше звернула увагу на технологію отримання шоколаду без какао від Voyage Foods три роки тому, говорить Енн Мертенс-Гойнг,...

Амстердамський виробник бургерів з мікроводоростей обіцяє влаштувати заколот на ринку їжі

Dutch Weed Burger заснована Марком Кулсомом і Лізет Крейшер, співавторами книг “Man Eat Plant” і “Dog Eat Plant”. У...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Перше у світі баночне безалкогольне вино отримало мільйони інвестицій від відомих інвесторів

Раунд очолив Rockies Venture Club. У фінансування взяли участь...

Маркування харчових продуктів — що це таке, і чому це важливо?

У нещодавніх змінах в постановах цього документу було зазначено,...

Компанія МХП впроваджує професію м’ясних сомельє для мережі «М’ясомаркет» 

Мʼясні сомельє відрізняють ритейл МХП від інших мереж і...

Вибір редактора
В продовження теми