Австралійський бренд створив функціональний напій для тих, хто хоче завагітніти

Австралійський бренд створив функціональний електролітний напій для тих, хто хоче завагітніти, вагітних і годуючих мам Aquamamma.

Aquamamma була розроблена провідним австралійським акушером для задоволення потреб у гідратації та електролітах для жінок, які намагаються завагітніти, вагітні, під час пологів, годування грудьми або у післяпологовий період.

Напій представлений у двох варіантах: у пакетиках у вигляді порошку, який потрібно змішати з водою та готовий до вживання у банках, ємністю 250 мл.

Під час вагітності, пологів та годування грудьми питний режим у жінок різко змінюється. Aquamamma допомагає запобігти зневодненню або нудоті від надмірної кількості води та якісно втамувати спрагу.

Окрім електролітів, напій забезпечує вітамінами та мінералами, такі як магній, вітамін С та фолієва кислота, що необхідні жінкам протягом вагітності та післяпологового періоду.

Aquamamma містить мало цукру, натрію та калорій, що чудово підходить для щоденного споживання.

Легкі фруктові аромати та відсутність штучних інгредієнтів сприяють покращенню самопочуття жінок, що відчувають ранкову нудоту.

Після п’ятирічного успіху в Австралії та Новій Зеландії, Aquamamma виходить на ринок США, як перший великий ринок у плані глобального розширення.

Нагадаємо, PepsiCo випустила низькокалорійні напої для підлітків Frutly з електролітами, без доданого цукру та штучних підсолоджувачів.

Джерело: PR Newswire

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Невидиме випромінювання та гриби: вчені створили вітаміни для веганів

Згідно угоди, зусилля Scelta Inside будуть спрямовані на використання власної глобальної клієнтської бази для маркетингу, розповсюдження та продажів, а...

Кенійці випустили жувальну гумку з активованим вугіллям. Розробка тривала 2 роки

Kenafric розпочинав свою діяльність як взуттєвий бізнес, а наразі є одним з найбільших виробників та провідних експортерів кондитерських виробів,...

Стартап вирощує на дріжджах олію, яка замінить соняшникову та пальмову

Продукти є високоякісною, стійкою та місцевою альтернативою пальмовій олії. Їх можна використовувати в їжі, косметиці та мийних засобах. Технологія ферментації...

NEWFOOD.UA та експерти обрали найкращі інноваційні харчові компанії

Редколегією першого українського видання про фудтек — NEWFOOD.UA — було складено long-list компаній-номінантів. Усього в список потрапило 140 українських...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Рослинне молоко за 3 хвилини: домашній пристрій претендує стати новою “мікрохвильовкою”

Пристрій виявився популярнішим, ніж того очікували засновники стартапу Міхаель...

Післяпологові бокси та швидкоїжа для студентів — ініціативи, які отримали по $50 тис. від ринкового гіганта

Проєкт забезпечує підтримку жінок протягом восьми тижнів після народження...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія...

Nestlé об’єдналася з Future Meat Technologies для розробки продуктів з лабораторного м’яса

Компанія Future Meat Technologies базується в Ізраїлі, минулого місяця...

Піонер рослинного м’яса вийшов у прибуток вперше за три роки

Чистий дохід Beyond Meat за третій квартал склав $81...

Вибір редактора
В продовження теми