Австралійський бренд створив функціональний напій для тих, хто хоче завагітніти

Австралійський бренд створив функціональний електролітний напій для тих, хто хоче завагітніти, вагітних і годуючих мам Aquamamma.

Aquamamma була розроблена провідним австралійським акушером для задоволення потреб у гідратації та електролітах для жінок, які намагаються завагітніти, вагітні, під час пологів, годування грудьми або у післяпологовий період.

Напій представлений у двох варіантах: у пакетиках у вигляді порошку, який потрібно змішати з водою та готовий до вживання у банках, ємністю 250 мл.

Під час вагітності, пологів та годування грудьми питний режим у жінок різко змінюється. Aquamamma допомагає запобігти зневодненню або нудоті від надмірної кількості води та якісно втамувати спрагу.

Окрім електролітів, напій забезпечує вітамінами та мінералами, такі як магній, вітамін С та фолієва кислота, що необхідні жінкам протягом вагітності та післяпологового періоду.

Aquamamma містить мало цукру, натрію та калорій, що чудово підходить для щоденного споживання.

Легкі фруктові аромати та відсутність штучних інгредієнтів сприяють покращенню самопочуття жінок, що відчувають ранкову нудоту.

Після п’ятирічного успіху в Австралії та Новій Зеландії, Aquamamma виходить на ринок США, як перший великий ринок у плані глобального розширення.

Нагадаємо, PepsiCo випустила низькокалорійні напої для підлітків Frutly з електролітами, без доданого цукру та штучних підсолоджувачів.

Джерело: PR Newswire

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Світовий гігант запустив найбільший прискорювач харчових інновацій — перші продукти вже у продажу

Центр розміщений на базі дослідницьких установ компанії у Лозанні (Швейцарія) та є частиною глобальної мережі акселераторів Nestlé, запущеної у...

The Golden Flax Seeds. How innovative snack producer in Ukraine grew despite lockdowns

Is pandemic the best time for business experiments? Perhaps, it isn’t. Still, it is a great opportunity to make...

Розслабили м’язи. Культивоване м’ясо схвалять у Європі щонайменше за три роки

Оскільки, клітинне м'ясо та жир є новими продуктами харчування, Європейський орган з безпеки харчових продуктів (EFSA) вимагає, щоб вони...

Голландці виростили золоті водорості на м’ясо. На 40% — це чистий білок

Водорость практично без зелених пігментів вдалося виростити у природних умовах. Як і зелена хлорела, вона містить 40% білка, включає всі...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Може вас зацікавити

Стартап вирощує у лабораторії чорну ікру на звичайному грибному корінні

Міцелій — це коренева структура грибів, яка складається з...

Український бренд створює шоколад із інгредієнту для бальзамування мумій

Керобові плитки – це здорова альтернатива традиційному шоколаду, говорять...

Курячу грудку чи стейк вирощуватимуть із клітин тварин за три тижні

Такої думки Емі Чен, головний операційний директор UPSIDE Foods,...

«Електронний ніс» визначатиме свіжість м’яса без відкриття упаковки

У якості рецептора «електронного носа» виступає спеціальний штрих-код, які...

Стартап отримав желатин без корів — допомогли мікроби

Традиційно желатин роблять із колагену корів чи свиней. Він...

Вибір редактора
В продовження теми