Австралійський бренд створив функціональний напій для тих, хто хоче завагітніти

Австралійський бренд створив функціональний електролітний напій для тих, хто хоче завагітніти, вагітних і годуючих мам Aquamamma.

Aquamamma була розроблена провідним австралійським акушером для задоволення потреб у гідратації та електролітах для жінок, які намагаються завагітніти, вагітні, під час пологів, годування грудьми або у післяпологовий період.

Напій представлений у двох варіантах: у пакетиках у вигляді порошку, який потрібно змішати з водою та готовий до вживання у банках, ємністю 250 мл.

Під час вагітності, пологів та годування грудьми питний режим у жінок різко змінюється. Aquamamma допомагає запобігти зневодненню або нудоті від надмірної кількості води та якісно втамувати спрагу.

Окрім електролітів, напій забезпечує вітамінами та мінералами, такі як магній, вітамін С та фолієва кислота, що необхідні жінкам протягом вагітності та післяпологового періоду.

Aquamamma містить мало цукру, натрію та калорій, що чудово підходить для щоденного споживання.

Легкі фруктові аромати та відсутність штучних інгредієнтів сприяють покращенню самопочуття жінок, що відчувають ранкову нудоту.

Після п’ятирічного успіху в Австралії та Новій Зеландії, Aquamamma виходить на ринок США, як перший великий ринок у плані глобального розширення.

Нагадаємо, PepsiCo випустила низькокалорійні напої для підлітків Frutly з електролітами, без доданого цукру та штучних підсолоджувачів.

Джерело: PR Newswire

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Американці рекомендують споживати гриби, щоб менше страждати від депресії

У дослідженні були використані дані про дієту та психічне здоров’я, зібрані від більш ніж 24 тис. дорослих американців у...

Ланч із тирси. З відходів деревини створили високозасвоюваний білок

«Лігноцелюлозна біомаса є «недооціненим ресурсом» у плані досягнення продовольчої безпеки», — вважає Емілі Гленн, директорка з розвитку бізнесу Arbiom.За...

Модні бренди шитимуть речі зі справжньої шкіри, яку вперше виростили в лабораторії

Цей матеріал було створено з використанням нової біореакторної системи, доводячи можливість повномасштабної комерціалізації виробничого процесу, говорять у компанії.Виробництво шкіри...

Мішленівський шеф-кухар готує еко-страви на двох лезах від старого млина

Обід у його ресторані Knystaforsen обійдеться у 2450 шведських крон на одну особу  (приблизно 10 тис. грн), і скоріше...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Ізраїльтяни створили жуйки з інгредієнтом із Аюрведи — знижує потяг до солодкого

Співзасновниці стартапу Гітіт Лахав і Шімріт Лев використали екстракт...

Coca-Cola випустила лімітовану версію напою, створеного штучним інтелектом

Напій Y3000 було створено з використанням даних, зібраних від...

Один з найбільш епатажних брендів у світі створив кросівки із бананової шкіри

Взуття є екологічною версією популярних кросівок від Balenciaga Triple...

Британці винайшли фермент, що перетворює з’їдені солодощі на здорову їжу

Продукт розроблений для ринку США і очікувано з’явиться там...

Вибір редактора
В продовження теми