Раунд очолив Rockies Venture Club. У фінансування взяли участь відомі інвестори, включаючи Філа Донна, попереднього генерального директора Campbell Soup та Kellogg Canada, Ріту Валуа, попереднього директора з інформаційних технологій Treasury Wine Estates та Джима Спаца, президента Southwest Properties.
Серед інших — Maple Leaf Angels, Head and Heart Capital та кілька приватних інвесторів.
Щоб підтримати лідерство та стратегію, Філ Донн та Джилл Холмстром, директор з інновацій SRG, візьмуть активну консультативну участь, тоді як Ріта Валуа приєднається до Ради директорів Gruvi.
Один з перших брендів безалкогольних напоїв, запущений у 2019 році, за останні 12 місяців він зріс більш ніж на 400%
Зараз Gruvi продається у 1500 роздрібних магазинах США, Канади та Австралії.
Раніше цього року компанія запустила свій перший безалкогольний дегустаційний зал та першу у своєму роді таверну у Денвері, штат Колорадо, де подають безалкогольні пиво, вино та коктейлі.
Новий капітал буде використано на зростання команди Gruvi, збільшення дистрибуції та інновації продуктів.
Очікується, що за рахунок останнього фінансування компанія потроїть свої позиції у бізнесі протягом найближчих 12-16 місяців.
Нагадаємо, новозеландці створили безалкогольні джин, віскі та ром, що піднімають настрій, але не дають сп’яніти.
Джерело: PR Newswire