Стартап розробив ковбасу з плодів хлібного дерева – робити бутерброди більше не потрібно

Компанія Jack & Annie, що знаходиться в Колорадо (США) створила альтернативу традиційному м’ясу на основі джекфрута, або як його ще називають – хлібного дерева.

Джекфрут служить основним інгредієнтом у широкому асортименті рослинних альтернатив м’ясу, починаючи від фрикадельок і закінчуючи «свинячим» фаршем.

За відгуками тих, кому вдалося спробувати новинку, «м’ясо» із джекфрута має правильну жирність і чудову текстуру.

Ковбаски Jack & Annie добре смакують на сніданок – кленові або пікантні. Обидві позиції створені на основі джекфруту, води, соєвого борошна та ріпакової олії.

Перед вживанням їх достатньо просмажити у сковорідці приблизно 8 хвилин.

«Курячі» нагетси американський стартап також готує на основі джекфруту. Інші інгредієнти – це вода, пшеничне і соєве борошно.

Джекфрут є досить гарною сировиною для виготовлення рослинної їжі. Одначе треба зауважити, що технологія передбачає використання незрілих плодів, які мають нейтральний смак та текстуру, подібну до свинячого чи курячого фаршу. До того ж, джекфрут доступний за ціною.

Деяким мінусом є відносно невеликий вміст білка у плодах. Однак він містить калій і вітамін В.

Варто зазначити, що у якості базового інгредієнту джекфрут навчилися використовувати й інші компанії. Торік Karana зі Сінгапуру зібрала $1,7 млн ​​на розробку свинини рослинного походження, виготовленої з хлібного дерева. А The Very Good Butchers виготовляють з них начинку для тако.

Раніше ізраїльтяни «надрукували» справжню домашню ковбасу на принтері.

Джерела: Jack & Annie, The Spoon

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Новозеландці створили безалкогольні джин, віскі та ром — не дають сп’яніти, але настрій піднімають

У компанії стверджують, що їхній безалкогольний джин, ром і віскі викликають у споживачів відчуття, як після вживання алкогольних напоїв,...

В розробку рослинної риби для масмаркету інвестують $1,5 млн

Загалом на реалізацію проєкту було виділено 1,9 млн канадських доларів (приблизно $1,558 млн). Половину цих коштів складають інвестиції від...

Український бренд розробив солодощі, які можна їсти на дієті

Батончики FIZI орієнтовані на широку аудиторію, яка прагне поєднати задоволення від солодощів із турботою про своє здоров'я, говорить Олександр. Батончики...

Європейський інвестбанк вперше виділив 20 млн євро на альтернативне м’ясо

Компанія підписала кредитну угоду на 20 млн євро, що дозволить побудувати повномасштабний завод для виробництва котлет і фаршу на...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Може вас зацікавити

IncrEdible Spoon – їстівні ложки замість пластика

Одноразові пластикові прилади - невід'ємна частина великої кількості бізнесів,...

Зелена енергія в харчовій промисловості: нові технології та тренди

Харчова промисловість відіграє важливу роль у глобальній економіці, але...

Інтелектуальні системи управління запасами: допомога AI в логістиці харчових продуктів

Що таке інтелектуальні системи управління запасами? Інтелектуальні системи управління запасами...

Вчені створили ванілін із використаних пластикових пляшок

Команда з Единбурзького університету використала у лабораторії кишкову паличку...

AgriFood Innovation Camp: стартував набір на навчально-менторську програму для агріфуд стартапів

Українські агропродовольчі компанії можуть взяти участь у тримісячному онлайн-буткемпі,...

Вибір редактора
В продовження теми