Унікальні високобілкові водорості стануть на третину м’ясом або рибою

Нідерландський виробник високобілкової хлорели Duplaco масштабує виробництво з метою стати найбільшим виробником водоростей у Європі.

Компанія збільшує обсяги виробництва після переходу від пілотного заводу в Хенгело до комерційного в Олденцалі (Нідерланди).

Duplaco гарантує постійну якість хлорели. Її виробництво не залежить від сонячного світла, погоди та кліматичних умов, тому значні обсяги можна виготовляти на площі невеликого розміру, що є економічно вигідним.

Наразі компанія розширила своє виробництво з 15 до 200-300 т на рік та протягом найближчих трьох-п’яти років прагне збільшити виробництво до 1500 т щороку.

Такий об’єм міг би задовольнити близько 12,5% поточної світової потужності хлорели, пояснюють у виробники.

Хлорела Duplaco містить 40% білка, клітковину, ненасичені жирні кислоти та більше 40 вітамінів, мінералів, антиоксидантів та амінокислот.

Свіжа хлорела може легко замінити до 30% складу альтернативного м’яса чи риби

До того ж, вона містить у своєму складі вітамін В12, що зазвичай є дефіцитним у людей, які не їдять м’ясо.

Зараз компанія працює над новими сортами водоростей: з хлорофілом та без, котрі не мають зеленого забарвлення.

З відгуків клієнтів відомо, що зелена хлорела від Duplaco має горіховий смак, тоді як жовто-золота — нейтральний.

Наразі продукт широко застосовується як дієтична добавка, завдяки своєму високопоживному профілю.

Нагадаємо, лондонський стартап з бурих водоростей створив упаковку, яку можна їсти.

Джерело: Nutrition Insight

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Нові хіти в ресторанах — чорна ікра з морських водоростей та рослинна фуагра

Для початку токійська компанія виготовить близько 160 000 порцій веганської фуа-гри та ікри для 28 весільних залів і елітних...

Відома броварня варить із африканського зерна пиво, що смакує як шампанське

Фоніо – це зерно, яке відоме завдяки своїм високим харчовим цінностям та відмінним адаптаційним здібностям до різних кліматичних умов,...

Український стартап створив додаток, який визначає шкідливі добавки в їжі

Щоб дізнатися склад продуктів харчування та оцінити сукупну користь і шкоду, достатньо відсканувати штрих-код на упаковці.Після зчитування коду, програма...

Стартап, що вирощує молоко в лабораторії, зібрав десятки мільйонів інвестицій з усього світу

Раунд знаменує собою одне з найбільших капіталовкладень у секторі клітинного сільського господарства Азії на сьогоднішній день.Топовий інвестор стартапу —...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Може вас зацікавити

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8...

Додайте жиру. Ривок на ринку альтернативної їжі пророкують гібридному м’ясу

Ідо Савір, співзасновник та головний виконавчий директор SuperMeat, виробник...

Стартап, що виробляє шкіру із грибів для модного бренду, зібрав сотні мільйонів на новий завод

Фінансування піде на розширення виробництва флагманського продукту під назвою...

Портативна пляшка для газування води зібрала на Kickstarter потрійний об’єм інвестицій

SPARK+ складається з резервуара для води, портативної камери для...

«Ми почали процес перетворення з ремісників на foodtech-компанію». Дмитро Борисов про тренди у ресторанному бізнесі.

Коронавірусна криза переформатувала ресторанний бізнес. Нові сервіси, формати, технологічні...

Вибір редактора
В продовження теми