“Наші інвестиції в Karakuri виходять за рамки фінансової підтримки. Ми пропонуємо свою їдальню як живу лабораторію для випробувань. Крім того, ми можемо дати співробітникам досвід того, що чекає сферу харчування у майбутньому”, — говорить Стюарт Макгуайр, керівник відділу корпоративного розвитку в Ocado Group.
Semblr 1 (раніше відомий як DK-One) — це кіоск розміром 2х2 м, який збирає холодні та гарячі інгредієнти у готові страви.
Як і багато інших роботів швидкого приготування страв нового покоління, Semblr не готує інгредієнти, а натомість утримує їх при належній температурі в 14 закритих подавальних камерах, і збирає страви на основі індивідуального замовлення клієнта.
Робот, який планують розгорнути в Ocado, працюватиме з 17 інгредієнтами, тож співробітникам буде з чого вибирати.
Semblr може готувати до 4 страв одночасно
Встановлення робота має великий сенс у рамках корпоративної їдальні. Оскільки інгредієнти готуються заздалегідь, Angel Hill поповнюватиме машину протягом усього дня. Швидкий темп роботи (близько 30 секунд на страву) означає, що він може прогодувати багато співробітників за короткий проміжок часу.
“За два роки ми пройшли довгий шлях, і наша місія залишається незмінною — створювати роботів, які підтримують індустрію гостинності й громадського харчування та покращують її”, — сказав Барні Врагг, генеральний директор Karakuri.
Нагадаємо, раніше лідер роботехніки Keenon зібрав рекордні $200 млн на роботів-офіціантів.
Джерела: Karakuri, The Spoon